Skin veranderen.

Loneranger

Jr. Member
Lid sinds
17 apr 2008
Berichten
89
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
64
Goedemiddag,

Ik heb een DM500 HD met openpli 3.0

Nu kan ik skins selecteren, maar wanneer ik er 1 aanklik om te installeren zegt ie, bij allemaal trouwens, 0 pakketten geinstalleerd met 0 fouten.

Kortom, hij doet het niet.

Weet iemand hoe dat komt en of ik nog iets vergeten ben te installeren?

Skinselector is wel geinstalleerd.

bvd Paul

 
Misschien hebben ze de skins voor Openpli 3.0 er nog niet in zitten, durf ik niet te zeggen.

Normaliter ga ik via menu en dan applications naar de plugin downloads, dan bij skins, selecteer de skin en zeg downloaden.

Deze zie ik dan terug via menu -> systeem -> skins en daar staat hij dan bij en zo kan ik hem activeren. Maar da's op een XTrend ET9000, ik weet niet zeker of dat bij de DM500 ook op die manier werkt.

Je kunt wel hier (klik) eens kijken. Daar zijn werkende skins te downloaden die naar verluid getest zijn op goede werking.

 
Bedankt voor je reactie BT, maar zo doe ik het ook.

Maar hij wil niet installeren.

 
Ik heb hetzelfde euvel gehad, maar als ik het dan via menu > applicaties > groene knop deed werkte het wel. Via menu -> softwarebeheer -> skins werkt dat niet.

Maarja als jij zegt het al zo te doen, dan weet ik het zo vlug ook niet meer.

Misschien kun je dat geval het beste eens op het OpenPli forum zelf vragen, daar is ook goede Nederlandse ondersteuning.

 
Opgelost.

Moest toch nog een andere plug-in downloaden, en daarna de skins installeren.

Dan doet ie het wel zonder problemen.

 
Hartstikke mooi!

Welke plugin moest je nog downloaden dan?

 
Dat is Vali XD skin controller.

Wanner je die installeert en selecteer krijg je de optie " Downloaden van pakketten" en daarin staan een aantal categorieen waaronder skins, dan uitzoeken welke je wilt en installeren, gui herstarten en klaar.

 
Kijk aan, dan hebben wij bij deze ook weer iets bijgeleerd.

Hartelijk dan voor de terugkoppeling!(Y)

 
Dan zul je nieuwe software erin zetten,

anders gaat het niet betreft skins!

 
Effe lezen GMikelj, het is al opgelost inmiddels.;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan