Dreambox DM800 HD PVR staat er ''Please Wait''

W

Warwick69

Hoi,

Na het aanzetten van mijn Dreambox (DM800 HD PVR) staat er: Please Wait.

Zelfs na vele uren wachten gebeurt er nog steeds niets.

Ik hoop op antwoord zo spoedig mogelijk.

Bij voorbaat dank.

Warwick.

 
Allereerst welkom op het forum.

Heb je al eens geprobeerd om er de spanning eens helemaal eraf te halen en dan opnieuw de decoder aan te zetten?

 
Ja, dat hebben we al geprobeerd.

We zijn ook al naar de winkel geweest waar we onze dreambox hebben gehaald, maar daar doet hij het gewoon uitstekend. Dus ligt het probleem hier bij ons thuis.

Ik begin er nu aan te twijfelen of ik misschien een kabel mis dus is mijn vraag: Kunt u een foto o.i.d sturen van de achterkant van de dreambox, zodat ik kan zien hoe ik alles moet aansluiten. Of gewoon een simpele uitleg.

Groeten.

 
Ook namens mij welkom op Satellite Fun.

De vraag is natuurlijk waar die "please wait" melding vandaan komt. Is dat van je TV dan heb je misschien de verkeerde HDMI keuze gemaakt.

Indien je de DM800 gewoon met scart aansluit, zouden de meeste TV's automatisch moeten omschakelen.

Een achterkant van een DM800 kun je overigens eenvoudig met Google vinden.

Type Dreambox 800 in het zoekvak, klik op zoeken en dan bovenaan op "afbeeldingen".

Is je Dreambox aangesloten met de HDMI kabel is het een kwestie van de juiste HDMI ingang op je TV kiezen.

Staat het "please wait" op het display van je Dreambox, dan start hij niet door, het kan dan bijvoorbeeld handig zijn om er eens opnieuw software in te flashen.

Hoe dat moet satat, voorzien van afbeeldingen, in onze handleidingen sectie.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan