sunray 800 hd se 3 sim210 tuner wifi

sexton

New Member
Lid sinds
13 okt 2013
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
48
hallo allemaal,

ik ben van plan een dreambox kloon aan te schaffen maar zie door de bomen het bos niet meer. nu zie ik op internet via china een sunray clone. dit lijkt mij een goede optie. heeft iemand hier ervaring mee. is het een goede keuze? wil hem voornamelijk voor ziggo gebruiken eventueel met een schotel. ook wil ik hem gebruiken als media speler echter bijzaak. kan ik wat met dit type of raden jullie mij iets anders aan. keuze viel onder ander op deze omdat deze voldoende opties heeft en een goede prijs zo'n 125 euro.

bedankt alvast voor de eventuele input

 
@Sexton, allereerst welkom op ons forum. ;)

Ik heb hier sinds een half jaar een Sunray sr4, en die bevalt me erg goed.

Ik kijk er mee met de kabel, Ziggo, en ik heb er een Wave aan hangen voor de schotel met 4 lnb's en dat gaat allemaal goed.

Kijk dat je er in China 1 wil bestellen dat is aan jou, maar als het ding stuk is wordt garantie vaak een probleem, daarom heb ik de mijne gewoon in Nederland gekocht, en heb er een goede service bij. ( Twentronic...)

 
Lijkt me dat de prijs wel erg optimistisch is voor een Sunray 800se ik zie ze in China staan voor $189 dat is al €140 plus verzenden per DHL od Fedex die rekenen altijd de import dus komt dat er ook nog bij denk dat je snel aan de 170-180 euro zit.

Met Post.nl kun je wel eens geluk hebben maar dat duurt dan weer een stuk langer voor je het in huis hebt.

 
Het risico is ook dat je invoerrechten moet betalen of de douane achte je aan krijgt .ik neem ze hier in nederland dan maar iets duurder .

werken inderdaad goed behaleve de eerste die hadden een zwakke tuner.

groetjes jaap

 
Ik vrees dat de tips teveel geld gaan kosten, want er komt helaas geen reactie meer. :confused:

 
Jij bent ook ongeduldig, het is pas 2 dagen geleden.:)

 
Ja maar als ik mijn schoen zet....

Jammer toch als er iets gevraagd wordt en je krijgt tips.

 
Ach Freggel, sommige mensen willen nu eenmaal voor een duppie op de eerste rij zitten.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan