Favorieten, na nieuwe installatie?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.146
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Nou heb toch weer eens een vraag????

Zojuist heeft de post een pc bezorgd, een I-7 om precies te zijn.

In deze kast zat geen HD meer want die was stuk.

Ik had nog een paar sata-schijven liggen, en na het verwijderen van de stofnesten uit die pc heb ik er een schijf ingehangen en ben achtereenvolgens Windows op gaan instaleren.

Ik heb dus in mijn geval gekozen voor W-8 omdat ik met mijn vorige pc problemen had die voor mij niet verklaarbaar waren, en zeker de bsod's niet!

Nu draait deze pc naar behoren, maar ik snap iets niet?

Al mijn favorieten zijn er gewoon? Terwijl er een andere hd in gezet is, en een schone instal van windows.

Waar komen die favorieten vandaan???

 
Werk je soms met Google Chrome? Zoja, dan is de kans dik dan Google je favorieten heeft opgeslagen en dan kun je op de volgende pc er weer gewoon mee verder.

 
Ach, je weet nog niet half wat er opgeslagen wordt zo hier en daar.

Ik had op de laptop een satellietkaart opgevraagd bij YahooMaps.

Om de volgende keer na het opstarten van deze kaart direct naar mijn omgeving te gaan, heb ik "Current Location" aangeklikt. Dit zit links onderin het scherm.

Tot mijn verbazing kreeg ik een markering met ballonnetje compleet met adresgegevens op mijn huis.

Ik heb met de laptop nooit een bestelling gedaan. Dat doe ik altijd op de PC in de hobbykamer. Ik krijg elke dag een nieuw IP adres. Yahoo gebruik ik zelden, ook niet als zoekmachine.

Ik vind dit wel bizar. Het is voor het eerst dat ik Yahoo gebruik op de laptop. De laptop heeft geen GPS.

Alleen een paar weken geleden heb ik op de PC een GPS muis gebruikt om op YahooMaps de locatie te zien.

Zo weten ze dus wie je bent en wat je favorieten zijn.

 
Hoi Freggel

Werk je soms met Google Chrome? Zoja' date=' dan is de kans dik dan Google je favorieten heeft opgeslagen en dan kun je op de volgende pc er weer gewoon mee verder.[/quote']
Ik denk ook dat het met Google te maken heeft; ik kocht een half jaar geleden een nieuwe Android telefoon, ik plaatste mijn oude SIM-kaart in de nieuwe Android tfn (om mijn eigen tfn nummer te kunnen behouden), de straat-adressen en toegevoegde info had ik nooit op de SIM-kaart gezet, en voila, al mijn contacten en al mijn apps stonden gewoon in mijn nieuwe Android telefoon.

Hoe het precies werkt weet ik niet, maar ik denk dat het met "synchronisatie" te maken heeft.
 
Ik gebruik geen Google Chrome.

Maar ik ga denken dat ik een harde schijf gepakt heb waar ik Windows al op had staan.

 
Als je geen Google Chrome gebruikt, wat gebruik je dan wel?

Het volgende begrijp ik echter niet:

Maar ik ga denken dat ik een harde schijf gepakt heb waar ik Windows al op had staan.
Dat past niet met de volgende uitspraak:

heb ik er een schijf ingehangen en ben achtereenvolgens Windows op gaan instaleren.
Ik heb dus in mijn geval gekozen voor W-8 omdat ik met mijn vorige pc problemen had die voor mij niet verklaarbaar waren, en zeker de bsod's niet!
Als je toch nieuw geinstalleerd hebt, dan kan windows er toch niet al op staan? Want als dat wel het geval is dan krijg je tijdens het installeren daar een melding van....

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan