E-star OE 2.0 converter 4.1 800se

richard2311

New Member
Lid sinds
8 dec 2013
Berichten
42
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
49
Voor degenen die er geïnteresseerd in zijn, er is een nieuwe estar converter uit.

Ik weet niet of ik links mag plaatsen of dat ie al ergens is gepost dus heb hm maar even tussen haakjes....

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik heb helaas jou link moeten verwijderen, want er wordt op de website die jij als link gaf ook open en bloot keys weggezet.

En dat mag hier niet voor de geldende boardregels. ;)

 
Mijn excuses hiervoor....

Was zeker niet mijn bedoeling. :sad:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
geeft niets, iedereen kan een foutje maken. ;) We willen nieuwe leden niet wegjagen door strenge regels, maar, nog even 1 dingetje, ik heb weer een complete quote verwijderd, want het is beter om gewoon de reageerknop te gebruiken ipv te quoten. (Dit houdt namelijk een thread overzichtelijker. )

 
Voor de estar is convertor 4.20 ook beschikbaar. Download.

Deze convert images tot juli 2013. OpenPli 4.0 kan die niet converten, OpenPli 3.0 wel.

---------- Post added 15-12-2013 at 17:38 ----------

En als je echt wil hobbyen kan ik je ook een methode geven om Openpli 4.0 wel op een estar box te draaien.

 
Wederom bedankt Sjef, zal hier op mijn vrije dagen eens mee gaan spelen.

En die methode om pli4 erop te zetten Had ik ook al gelezen op een ander forum, maar ben toch nog niet zo ver dat ik daarmee aan de slag kan (durf:what:).

En alles loopt nu goed en je weet wat ze zeggen... If it aint broke then dont try to fix it.....

 
Sjef schrijft:

En als je echt wil hobbyen kan ik je ook een methode geven om Openpli 4.0 wel op een estar box te draaien.

----------

Sjef,

Kun je mij aub die methode uitleggen?:drunk:

 
Ik neem aan dat je een werkende Pli 3.0 hebt.

1 - Ga met een FTP client naar je box

2 - open folder (lib / modules / 3.2-dm800se / extra /

3 - Kopieer alle .*.ko files naar je PC

4 - Zet je dreambox nu in stop modus.

5 - Open het IP adres wat op je display staat met een browser.

6 - Flash de originele OpenPli image

7 - Flash e-star SSL 84 met browser. Nieuw browservenster.

8 - Opnieuw met FTP naar je box en zet de drivers in de juiste map. ( lib / modules / 3.2-dm800se / extra )

9 - Reboot je box.

 
@houara

Ik zie daar DM800se staan maar jij hebt toch een gewone DM800HD dan moet @Sjef eerst maar duidelijkheid geven of dat ook vooor een DM800HD werkt.

 
Dit werkt NIET voor een gewone 800. Dit is alleen voor een SE.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan