@Marie heeft iets ingezet!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Of is het nou aangezet, of gestart, of begonnen ik weet het ff niet meer, werk namelijk al zolang met word/windows/dos... dat ik niet meer weet of het nou verdomme of gvd of tumme is....

Of dat het nou tieten/jetsers of prammen zijn?? K*t/pruim of pram...

Weten jullie trouwens wat een Bluetooth is??? Iemand die in een inktpatroon gebeten heeft... :stupid:

Of zijn het nou kabinetsleden, of dieven??? Ik weet het niet meer??? Verzekeraars of bedonderaars?

Maar onze oorsprong bestaat nog steeds uit het voor onszelf zorgen, was vroeger in een gezin met meer dan 10 kinderen, als pa en ma niet meer konden dan konden de kinderen de akker op, maar tegenwoordig zijn het de kids! Wat hebben ze allemaal tegenwoordig, ipad/iphone/tablet/pffttt... Ik weet het niet meer! Mijn pa 13 broers en zussen, en ma 16! En allemaal moeten vluchten voor diejen stomme h.....

En dan nog gaan we films huren, willen het snelste internet, en, en en ....

Alles is tegenwoordig te vinden dankzij Google zeggen ze??? Nee wij, degene die gebruik maken van internet, en onze hobbies hebben gezorgd dat er op het grote www een database onstaan is die opgeslagen is door stiekeme spionnen, en er nu handig gebruik van maken en er stinkend rijk van worden!!!

Maar ach, we blijven lachen en hier bij ons bijvoorbeeld maanden werken aan iets wat na die maanden 2 dagen mag pralen, en dan weer de container ingaat.

Moet ik het nog aanhalen?

klaren de klus voor de ...

Zo mijn "EI" is eruit, nog ff naar de koelkast voor een lekker Trappistje, en dan op 1 oor, op 2 lukt me nog steeds niet. :biggrin:

 
Maar even nog een kleintje erbij.

Over een week of 2 knallen we 2013 eruit!

En ik kan jullie al wel vertellen, dat bij mij

de lucht in gaat. :biggrin:
Mannen fijne dagen!

 
@Freggel: Sorry,dat ik zo laat reageer..zag je posting pas zoeven...

(is dat zoeven of zoëven??? Jij steekt mij aan...! )

Ik hoop, dat je geen blijvende schade overhoud, aan wat ik ingezet,aangezet, gestart heb, begonnen ben ? ... :tong:

Je slaapt maar op één oor...Dat verklaart wel veel... ! ;)

Alhoewel ik me afvraag, hoe jij kunt slapen, als je al die filmpjes, die je plaatst, zelf ook bekijkt...??? Dat is wel een gave! Of je deelt je tijd beter in, dan ik, of je doet hetzelfde als mijn zoon...

Eën pc programmeren,één pc/ monitor ernaast om mee te spelen, en een tv aan...??

Heb jij misschien in plaats van een tweede oor, om op te slapen, een derde oog...?

Wat je stelt, blijven lachen... !!!!

Het vuurwerk was indrukwekkend, maar ik heb enkele vrienden, die dat liever niet horen, omdat hun hond er niet tegen kan...

Gelukkig reageert onze bokser er helemaal niet op...

Beste wensen, en prettige jaarwisseling, ook voor alle meelezers, vanzelf.

Hartelijke groeten,George.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan