Dreambox via Firefox

david_meyer24

Jr. Member
Lid sinds
8 jul 2011
Berichten
50
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
37
Locatie
Krommenie/Zaandam
Hoe kom ik in mijn dreambox als ik het via firefox het ip adres in vult van mijn dreambox dan pakt hij hem wel maar niet via filezilla of via DCC.

 
@David, ik heb de vraag die jij stelt even geopend in een nieuw onderwerp, want je stelde hem nu in een onderwerp wat al stamde uit het jaar 2012. ;)

 
Maar om een antwoord te geven.

Doe eens ftp:ip-adres van de dreambox in de adresbalk.

 
Hallo David,

ik gebruik daar Advanced IP Scanner voor

via Google gevonden

ik kan ook vaak die box niet vinden via het netwerk

 
Tja David, de opbouw van jou vraag is een beetje onduidelijk omdat er geen komma's of punten staan! ;)

Je komt er dus wel in via de webbrowser Firefox, maar niet via Filezilla of dcc?

Ik heb dus hier alle drie getest met mijn Dreambox-ipadres, en bij geen 1 van de 3 problemen.

Dus ergens gaat er bij jou dus iets niet goed, verkeerd ip-adres/gebruikersnaam/wachtwoord wellicht?

 
Het ip adres heb ik goed geschreven en de gebruikersnaam en wachtwoord zijn gewoon het zelfde als root/dreambox.

Heb er iemand voor mij een kabel met f-connectoren van 10 meter want mijn kabel werkt niet meer goed.

 
Kan ik je wel aan helpen David

 
Welke foutmelding krijg je te zien als je het met DCC of Filezilla probeert? Misschien dat we aan de hand van de foutmelding verder kunnen.

Want als je hem via Firefox kunt benaderen, dan heb je geen ip scanner nodig, dan heb je al het goede ip adres want dat moet je immers in je browser in typen.

Kijk anders eens in het menu van je Dreambox. Welke firmware gebruik je? Misschien staat ergens de ftp server uitgeschakeld.

 
Wanneer wou je hem komen halen??

 
Vandaag in de middag als het uitkomt.

---------- Post added 14-01-2014 at 12:10 ----------

Misschien help hete dan want het signaal is op dit moment net te zwak om de zenders te ontvangen.

---------- Post added 14-01-2014 at 12:23 ----------

En me moeder vroeg of je hem niet kan brengen die kabel.

---------- Post added 14-01-2014 at 12:57 ----------

@Black_Tiger : de softwareversie: Realse 1.1.0, 05.05.2013 FP-versie: 1.06 en het is van openpli.org

 
Nee dat gaat niet David,

Ben nog aan het herstellen van een gebroken been.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan