Jump to content
Sign in to follow this  
Whity

Nieuwe AB Dreambox 500HD

Recommended Posts

Whity

Weet iemand waar ik een nieuwe AB voor een Dreambox 500HD kan kopen? Schijnt nogal een probleem te zijn, ik heb al een RC-10 geprobeerd maar die werkt alleen met bepaalde modellen van een 500HD. Modellen waarvan het serienr. begint met AG of het nr. moet eindigen op xxxxxx52050, gisteren gebelt met Cardwriter en die zeggen dat er op het moment geen nieuwe AB,s zijn te krijgen of je moet een 2e handse kopen.

01-03-1961 Rene.

Black Tiger

Oei dat is wel heel specifiek. Ik dacht dat alle AB's wat op de ene DM500HD werkten, ook op de andere 500HD modellen werkten.

Ik ben bang dat Cardwriter gelijk heeft en dat ze erg moeilijk los verkrijgbaar zijn.

Misschien dat je op een Duitse webshop of Ebay meer kans hebt.

Ik stuur je even een mailtje met iets wat ik nog gevonden heb. Het vermelden van commerciële links is namelijk niet toegestaan op ons forum.

Ik zal de link van Aart er ook even in vermelden.

Greetings, Black Tiger

marie

Beetje "Off topic" vraag: Zit er veel verschil in de afstandsbedieningen van originele Dreamboxen?

Ik meende, dat mijn nieuwere ontvangers van dat merk ook op de oudere a.b.´s reageerden.

Maar heb dit nooit verder onderzocht....  :confused: :confused: :confused: gr. George

Dirk Digicomm

Ik heb hier een DB500HD. Mijn oude afstandsbedieningen van de DB7000 en DB7020 werken hier prima op. Ook omgekeerd.

Alleen de toets DREAM en TV zitten andersom.

Groeten,

Dirk

marie

Inderdaad, Dirk, die ervaring heb ik hier ook.

Als Whity zo'n oudere wil, moet hij me even p.m-men. Gr. George