Hoelang gaan oren mee???

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ja ik weet dat ze blijven groeien, hoe ouder je wordt hoe groter die flappen... terwijl dat andere dingtje steeds kleiner wordt. :huh:

Kzit weer met mijn koptelefoon op mijn harses, en hoor weer, Ivan Rebrof, Kalinka, tumme blijft mooi... Toch???

 
Ach...

 
Inderdaad prachtige muziek, waar onwillekeurig de volumeknop steeds iets verder open gedraaid wordt...

Ik luister niet met de koptelefoon, maar via speakers... Gelukkig loopt hier een hond rond, waarmee ik rekening moet houden, dus over het algemeen matig ik het lawaai...

Want gehoor-schade krijg je, al duurt dat ook wel enige tijd...

Ikzelf heb veel collega´s, die iets langer in de machine kamer hebben gewerkt als ik, die slechthorend zijn. Ik heb het geluk gehad, altijd met oorbeschermers gewerkt te hebben...

Dus hoor ik muziek ook nog op lager volume....

Heel af en toe, als vrouw en hond niet thuis zijn, wil ik nog wel eens de versterker en speakers in de huiskamer op volle sterkte zetten, en dan kunnen de buren 50 meter verderop meegenieten...

Aangezien ik alleen van goede muziek houd, zullen zij niet snel klagen...  >:( >:sad: >:(


Prettig weekend allemaal, gr. George

PS. Als je dat "andere dingetje" af en toe lekker laat kietelen, kan je het tot op hoge leeftijd tot grote hoogte laten groeien...

 
Laatst bewerkt door een moderator:



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan