Gelukkig Nieuwjaar!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Hopelijk is iedereen de jaarwisseling goed doorgekomen met een hapje en een  :bier: of zo.

Dus bij deze iedereen een gelukkig en gezond nieuwjaar gewenst. Dat 2016 voor iedereen mag brengen wat hij/zij zich wenst! :heh:

 
Hartelijk dank voor de wensen, en vanzelf ook het allerbeste in het nieuwe jaar voor alle forumbezoekers.

Als antwoord op je vraag: ik heb lekker geslapen, dus verders weinig gemerkt van alle gezelligheid, of ander gedoe, dat schijnbaar bij dit soort gelegenheden hoort... ?

Ik had wel voor 30 man oliebollen gebakken, maar oma kon ze niet eten, omdat ze geen goed gebit heeft, en onze jongens hadden schijnbaar betere dingen te doen...

Dus nu moeten wij zelf 30 dagen die vette ballen opkauwen.... Of ik kan ze dadelijk meteen in de vuilnisbak kieperen.... Zullen we daar geen buikpijn van krijgen...

Oliebollen blijven echter lang goed. Op een schip stond er half februari nog een schaal vol in de messroom. Toen de kapitein de autoriteiten in Algiers ontving, keken die met grote ogen vragend naar die schaal. De kapitein strooide een dot poedersuiker over de oliebollen, en binnen de kortste tijd waren die ook op...

Toen de autoriteiten van boord gingen, staken ze hun duim op naar de kok: " Tres bien, tres bien....!!!" Maar de kok wist niet, waar ze het over hadden... Tot de kapitein het even later kwam uitleggen....

Die kapitein was er overigens verantwoordelijk voor, dat die oliebollen zo lang hadden blijven staan. Hij had de bediende eens terecht gewezen, toen die een zwarte banaan te snel weggegooid zou hebben... En die was zo koppig, dat hij daarna niets meer weggooide, als hem dat niet uitdrukkelijk opgedragen was....

Goeie ouwe tijd, 1969.... Prettig weekend verder, gr. George

 
Bij deze dus ook de beste wensen voor iedereen in 2016. :bier:

 
Ook namens mij de beste wensen voor 2016. We zien het wel wat 2016 gaat brengen, voorlopig start de eerste dag in 2016 zonnig. \O/

 
Iedereen de beste wensen voor 2016!

 
Beste wensen voor 2016 en hopen dat het een beter sat jaar word.....................dat alles open moge gaan............

 
Ook namens mij voor alle members van dit board een gelukkig nieuwjaar toegewenst. :banaan: :bier:

 
Namens mij ook een gelukkig nieuwjaar.

 
De beste wensen voor iedereen.

Hier gaat het weer veel beter.

De ijsbaan weer ingeruild voor een mooi pak sneeuw. :biggrin:

Het lijkt wel kerst.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan