Replay TV nu voor alle Ziggo klanten op Horizon Go

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.807
Waarderingsscore
1.015
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Alle Ziggo klanten kunnen vanaf vandaag met Replay TV gemakkelijk TV-programma’s tot 7 dagen terug kijken op hun smartphone, tablet, laptop of PC.

Via Horizon Go bepaalt de klant zelf wanneer hij een programma bekijkt. Thuis blijven voor een programma is met Replay TV op Horizon Go niet meer nodig. Tot nu toe hadden alleen Ziggo klanten met een Horizon TV abonnement en Horizon Mediabox deze mogelijkheid.

Vrijwel alle programma’s zonder extra kosten terugkijken met Replay TV

Met Replay TV start je een programma direct vanaf het begin als het al begonnen is, of je kijkt programma’s van de afgelopen week makkelijk terug via Horizon Go. Je kunt een programma dat je gemist hebt eenvoudig opzoeken in de TV-gids op Horizon Go.

De voordelen die Replay TV biedt:

  • Gemakkelijk te bedienen, direct beschikbaar
  • Zonder extra kosten beschikbaar voor alle Ziggo klanten
  • Groot aantal zenders en programma’s in hoge beeldkwaliteit

De mogelijkheden van Replay TV van Ziggo:

  • Content: Circa 80% van de programma’s van alle beschikbare zenders, waaronder NPO, RTL en SBS
  • Zenders: Tot wel 62, waarvan 34 zenders HD (incl NPO/RTL/SBS), overig SD
  • Doorspoelen: Is mogelijk, behalve bij RTL en SBS
  • Beschikbaarheid: Meteen na start uitzending tot 7 dagen terug
  • Prijs: Inbegrepen in abonnement, niet apart betalen voor programma, ook niet voor de commerciële zenders zoals RTL en SBS


Dus zeg maar een soort gratis veredelde, uitgebreide uitzending gemist, incl. commerciëlen. :)

 
Sinds vandaag geniet ik van deze mogelijkheid, en het werkt prima!

Door het overzetten van mijn oude abonnement het alles in 1, naar Connect Max & Play Complete, heb ik er een half jaar gratis HBO bij, en ook hier werkt dit, gewoon de films en series kijken wanneer je dit wilt, zonder bijkomende kosten.

Netflix heb ik hierdoor opgezegd, en ga waarschijnlijk na de gratis periode HBO erbij nemen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan