Ziggo sluit partnerschap met Mediamarkt!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.774
Waarderingsscore
1.000
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Nieuwe shop in shops in 49 Media Markt vestigingen

Consumenten kunnen vanaf nu ook bij Media Markt terecht voor de diensten van Ziggo en advies over hun internetverbinding, tv-aansluiting of telefoon. Ziggo opent bij iedere Media Markt in Nederland een eigen shop-in-shop. Met deze nieuwe formule bereikt Ziggo landelijke dekking en kunnen consumenten terecht voor persoonlijk contact met een Ziggo medewerker. De samenwerking is voor Media Markt een mooie uitbreiding van hun serviceconcept.

De 49 shop-in-shops worden nog in de loop van dit jaar door heel Nederland geopend. De eerste is nu open in Media Markt Rotterdam Alexandrium. Klanten kunnen er terecht voor advies bij de keuze van het juiste abonnement en krijgen antwoorden op vragen over het gebruik (bijvoorbeeld door van elke scherm in huis een tv te maken) of het zorgen van een goede wifi-ontvangst overal in huis.

Dichtbij de klant

“We willen graag dichtbij onze klanten zijn. Met de landelijke dekking van Media Markt is er altijd wel een shop-in-shop in de buurt,” zegt Peter Dörr, Chief Commercial Officer bij Ziggo. “Een groot voordeel van deze samenwerking is dat er miljoenen consumenten over de winkelvloer komen, waarvan veel mensen op zoek zijn naar een nieuwe TV, tablet of smartphone. Dat is precies het moment waarop wij graag met deze consumenten in gesprek willen gaan.”

Invullen van complete klantvragen

“Bij Media Markt koop je niet langer een televisie, je koopt tv-kijken. We vullen de totale klantbehoefte in; van inspiratie en beleving tot persoonlijke service en doorlopende ondersteuning. Onze winkels worden complete servicehubs, vanzelfsprekend kan de service van een partij als Ziggo daarbij niet ontbreken,” aldus Dennis Hooijmans, COO bij Media Markt Nederland.

@Bron: Persbericht Ziggo.

 
totdat........ MM het voorbeeld gaat volgen zoals Dixons ,  Scheer en Foppen,  Harense Smid en vele anderen.

Winkelen is niet leuk meer en zolang Ziggo zich niet mengt in glasvezel zullen steeds meer klanten O(verstappen)

Het enige wat nu je te wachten staat dat de helpdesk bij Ziggo gaat verdwijnen en je voor iedere scheet naar de Mediamarkt moet.

 
Ja dat laatste is waar ik dus ook een beetje bang voor ben. En als je daar dan net van diezelfde mensen krijgt als ook bij de telefonische helpdesk werken, die een instructie krijgen maar in de meeste gevallen computer- en netwerktechnisch niet eens onderlegt zijn zie ik het al weer gebeuren.

Afwachten maar eens.

 
Geen slimme zet van de Mediamarkt is mijn mening. Heeft iemand straks een slechte ervaring met Ziggo dat laat je de Mediamarkt vrijwel zeker ook links liggen. Wil/kan iemand dat onderscheid maken als consument vraag ik me dus af?

Zo kom ik al niet meer in de winkel van Ziggo na een stevig conflict daar. Dit was omdat een kennis van mij mijn hulp inriep omdat er al 3 X was opgezegd maar het abonnement gewoon door liep?

Op zo'n moment, omdat een Ziggo medewerker niet wil meewerken, dan ben ik nadrukkelijk aanwezig in de winkel totdat het uiteindelijk is opgelost.

Zeker weten dat men aan een soort koppelverkoop gaat doen met de Mediamarkt zoals met die energieleverancier. Wil je duurzame batterijen kopen en sta je niet stevig in je schoenen dan loop je met een duur energiecontract weg bij de Mediamarkt.  :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan