Ik zet hem even voor het gemak hier weg, want ik heb vanavond voor het eerst de helpdesk van kpn aan de lijn gehad, en ik moet zeggen dat dit een positieve en handige ervaring was.
Ik had de pc van een buurman nagekeken en voorzien van Windows 7, machientje deed het niet meer zo goed, en draaide nog op XP.
Maar omdat de beste man niet meer wist wat zijn emailaders en wachtwoord was, en hij diverse briefjes had liggen, kwam ik er ook niet uit.
Dus besloten om de helpdesk te bellen en 1 en ander uit te leggen, en of het mogelijk was om meteen een nieuw emailadres aan te maken.
Dit doen hun dus niet meer via de post maar ze helpen op afstand door de pc over te nemen.
Binnen 15 minuten was alles ingesteld/opgelost, nieuw adres en wachtwoord, en ook het emailprogramma was ingesteld.
Ik had de pc van een buurman nagekeken en voorzien van Windows 7, machientje deed het niet meer zo goed, en draaide nog op XP.
Maar omdat de beste man niet meer wist wat zijn emailaders en wachtwoord was, en hij diverse briefjes had liggen, kwam ik er ook niet uit.
Dus besloten om de helpdesk te bellen en 1 en ander uit te leggen, en of het mogelijk was om meteen een nieuw emailadres aan te maken.
Dit doen hun dus niet meer via de post maar ze helpen op afstand door de pc over te nemen.
Binnen 15 minuten was alles ingesteld/opgelost, nieuw adres en wachtwoord, en ook het emailprogramma was ingesteld.