KPN helpdesk.

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Ik zet hem even voor het gemak hier weg, want ik heb vanavond voor het eerst de helpdesk van kpn aan de lijn gehad, en ik moet zeggen dat dit een positieve en handige ervaring was.

Ik had de pc van een buurman nagekeken en voorzien van Windows 7, machientje deed het niet meer zo goed, en draaide nog op XP. 

Maar omdat de beste man niet meer wist wat zijn emailaders en wachtwoord was, en hij diverse briefjes had liggen, kwam ik er ook niet uit.

Dus besloten om de helpdesk te bellen en 1 en ander uit te leggen, en of het mogelijk was om meteen een nieuw emailadres aan te maken.

Dit doen hun dus niet meer via de post maar ze helpen op afstand door de pc over te nemen.

Binnen 15 minuten was alles ingesteld/opgelost, nieuw adres en wachtwoord, en ook het emailprogramma was ingesteld.

 
En je was niet bang dat de helpdeskmedewerker een pakistaans accent had en zei "oh you have a problem in your computer, shall a activate your bankaccount to help"?

:biggrin: :biggrin:

 
Mijn ervaring met de KPN-helpdesk op een analoge telefoon aansluiting, die bestaan ook nog steeds!, waren uitstekend en met veel geduld en prima adviezen. Dat was vroeger anders, "Ik zal u door verbinden.... " Prima.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan