Ik heb dus blijkbaar een cloned dreambox en nu hulp nodig aub

baduser

New Member
Lid sinds
13 aug 2016
Berichten
1
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
38
Ik had er geen verstand van en dacht dat het wel allemaal goed zat. Maar toen ik gestopt was met mijn abo en wilde kijken wat ik er verder mee kon kwam ik niet verder dan een update.

Dit had ik beter niet kunnen doen en kreeg gelijk een foutmelding dat CA not found was.

Ik heb dit uiteindelijk op kunnen lossen, maar ben niet echt blij met het menu.

Ik kan met mijn e-smart simkaart alleen maar OEM2.0 op de dreambox zetten, maar wil de wat beter uitziende menus eigenlijk graag.

Heb ik nu gewoon pech of kan ik wat anders nog doen??

bedankt

 
wah voor een ontvanger hedde gei, zou makkuluk zijn als je het type erbij vermeldt zodat wu ju kunnu helpuh.

BV  een dm800 se of een e-star en welke sim versie

en vermeldt er ook de bootloader erbij bv sssl72 oid

grtz

The Matrix

 
Vermoedelijk is het een DM800 en geen DM800 se met een e simkaart vermoedelijk 2.0.

Je wilt beter uitziende menu's maar welk image staat er nu dan op Open PLI of Genesis of anders.

Er zijn wel andere losse simkaarten te koop dan kan er wat anders op als e sim die betstaat denk ik niet meer de site is ook weg.

Maar als het inderdaad een DM800 is zou ik daar geen geld meer aan uitgeven.

 
Misschien een tip als je een andere goedkope ontvanger zoekt. Investeer dan niet meer in een DM800 clone maar dan kun je beter nadenken over een VU+Zero. Deze zijn voor rond de 125 a 130 euro te krijgen. VU+ is een bekend merk, daarnaast wordt voor deze ontvanger ook de gewone Openpli firmware gemaakt, zodat je niet meer afhankelijk bent van simversies. ;)

 
Schijnbaar is de ts de link naar dit forum kwijt. Reageert niet meer.

 
Is pas 2 dagen, niet iedereen heeft even veel tijd dus wie weet komt ie nog wel terug. ;)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan