Dreambox 800HD geen webinterface

teofiles

New Member
Lid sinds
30 okt 2016
Berichten
5
Waarderingsscore
0
Punten
1
Leeftijd
77
Allereerst iedereen de groeten ik ben nieuw op dit forum, ik heb een probleem met mijn dreambox 800HD sim 2.01 webinterface werkt niet DCC werkt wel kan iemand me vertellen waardoor het komt in ieder geval bedankt.

teofiles :bier:

 
Niemand? even ter verfijning ik maak goed contact met dcc maar als ik met firefox of internet Explorer het ip adres invul maakt hij  geen contact.

 
Ik wil je best proberen te helpen, maar ik begrijp je vraag niet.

Leg even uit, wat de bedoeling is. gr. George

 
Volgens mij heb je een image geladen waarin de webinterface ontbreekt bv open pli oid

Kijk eens onder applicaties en daarna onder extensions of plugins , of daar de mogelijkheid verborgen zit om webinterface te installeren

 
Ik gebruik openpli3 sim 2.01 en webinterface staat bij de applicaties maar als ik met firefox het ip adres in toets krijg ik geen verbinding, met DCC krijg ik wel verbinding maar na 2 of 3 keer verbinden.

 
Probeer dit eens

Ga naar applicaties -> webinterface -> enable http authentication = nee

 
Laatste poging

Open applicaties

Kies opwnwebif of webinterface

Open webinterface ingeschakeld --ja

Toon de naam --ja

Gebruik eigen naam -- bij mij nee

Http poort =00080

Http authenticatie inschakelen --nee

Https inschakelen --nee

Zenders slim benoemen --nee

Kinderslot --nee

Voeg zendernaam toe --ja

Dit zijn mijn instellingen.

Als de poort niet op 00080 staat is dat waarschijnlijk de reden dat ie hem niet pikt

 
teofiles zei:
met DCC krijg ik wel verbinding maar na 2 of 3 keer verbinden.
heb ik de vorige keer overheen gelezen..

heb je geen slechte netwerk kabel of stekker?

 
nee het netwerk is goed heb het ook geprobeerd bij mijn dochter thuis en doet hetzelfde, ik ga gewoon opnieuw flashen  ik denk dat het in de image zit.

in ieder geval bedankt voor het meedenken

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan