solo pro v3

Status
Niet open voor verdere reacties.

atlas1302

New Member
Lid sinds
19 nov 2016
Berichten
4
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
69
Ben hier nieuw op het forum, woon op Kaapverdie en hoop hier mijn vragen en bevindingen hier te mogen plaatsen.

Ik heb een solo pro v3 gekocht, herobox. Heb al wat image gedownload van de Herobox site, maar het lukt me niet om te flashen met de USB stick. Hoor al roepen dat de stick niet groter mag zijn dan 4gb.

Het zijn 4 bestanden, moet ik die los op de stick plaatsen of moeten ze in een map met een speciale naam. Zie dat ze dat ook doen bij VU+pro.

Dan stick plaatsen, knopje bij het blauwe lampje ingedrukt en dan aan.

Ik hoor het graag, het lukt even niet.

grt. Atlas

 
De naam van de map op de USB-stick moet, dacht ik vuplus/solo zijn.

In die map de benodigde files plaatsen.

Ik zie dat je de te volgen procedure goed gelezen hebt.

Succes

 
Dus het is eigenlijk een clone van de VU, en zo moet ik hem dus ook behandelen. Ga dat eens proberen.

 
Kan het nog zo zijn dat het in een folder Herobox moet staan, de image komt ook van hun site www.herobox.net maar het staat niet aangeven hoe de map heet waar de bestanden in komen te staan.

 
even gezocht via onze zoek vriend..

"Anyway the answer is to copy the files onto the memory stick 'as is' and power the box on with the front panel button held down and flashes"

oftewel de rar uitpakken naar stick

dan krijg je ook een map HEROBOX

 
Dank je wel, het is inmiddels gelukt. Open PLi dat is mijn keuze en draait niet slecht. Onder de motorkap is het dus een Herobox, maar daar is niet veel informatie over te vinden ook met onze zoekvriend niet.

Grt. Atlas

 
niet veel maar net genoeg  :biggrin:

top dat het gelukt is!

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan