Hoe kun je iets snel laten lijken door het langzaam te laten gaan?

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Mannen ik ben weer aan het zoeken naar iets wat wellicht niet kan, ik ben niet goed in wiskunde, dat geef ik toe. 

Maar om meteen ontopic te gaan, ik zet even een video weg en echt luister deze even zonder naar het beeld te kijken, en verzin het verhaal bij wat ik wil!!! 


Een hoofdstraat in een dorp, regels die er bij horen, maar hoe.... hoe  zet ik dit op een traject weg wat veel korter is dan dar deze Draggers nodig hebben? 

45 meter ipv de 500 meter??? 

Hotwheels???

 
Ik sta gisteren nog voor een stoplicht, links Gilze-Rijen, rechts Alphen-Baarle-Nassau, en daar rijd een ouwe

.
Of is het een Vauxhall?

 
Die eerste (groene) in het tweede filmpje is inderdaad een Capri I. Ik heb vroeger ook in een aantal (originele) Capri's rondgereden maar zo gauw je boven de 180km p/u kwam ging ie dweilen over de weg en werd hij bijna onbestuurbaar. Met 225 km p/u de heuvels af in Duitsland maar ik had wel 3 rijstroken nodig om hem door de bocht te krijgen. ;)

Mijn eerste Capri, een brons kleurige Capri I nam ik over van iemand die voor het rally team van Radio Veronica uitkwam en die Capri zat op 4 seconden op de 100 km p/u. Met 45 meter gaat het wel lukken mits je maar gebruik maakt van een schietstoel.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan