Jump to content
Sign in to follow this  
freggel1

Videomapping.

Recommended Posts

freggel1

Dit onderwerp hoort hier in verschillende delen thuis, maar we gaan het even hier starten. :D 

Ik heb al verschillende filmpjes geplaatst hier over dit gebeuren, en blijf ze zelf mooi vinden.

Ieder jaar zoeken wij hier weer naar iets nieuws en proberen inspiratie op te steken met de gekste en mooiste dingen.

De mensen die mij intussen kennen weten dat ik doel op het Bloemencorso hier, ik zag afgelopen week nog een mooi filmpje voorbij komen

, het gekke is dat daar iets gebeurt wat bij ons, ondanks dat ze het al jaren van plan zijn, niet kan!!!

Alles wordt op 1 terrein gebouwd. (Ik zie daar trouwens ook een Bizon staan, en verrek, deze rijdt dit jaar ook mee in Zundert...  :D )

Afijn nou naar mijn idee/ding: Videomapping? 

Ik neem aan dat dit op afstand gedaan wordt met laser en beeldprojectie, maar kan dit ook andersom, led achter de vormen laten overheersen zodat hetzelfde beeld ontstaat??? 

Even een voorbeeld: 

Happy Funboardin'

freggel1

De beweging is niet moeilijk.

Uit een plaatsje genaamd

met een ouwe Atlaskraan.

Maar dan komt het, kwitnie pcies hoe diejen dartwedstrijd aan het ende van het joar wir jeet, maar onze mighty mike het toen gewonnen!!! 

Bij 1 van die wedstrijden waren er een hoop peejen aanwewzig, en de presentators woar ik de noam ff van vergeten ben, en gin zin heb om het op te zoeken, wisten niet wat peejen woaren??? 

Nou, ff uit de droom helpen, dat zijn wortels, en daar maak je peejstamp van, of beter gezegd worteltjestaart!!!

De Peejen kwamen bij dieje wedstrijd allemoal uit den buurt, maar hier ziede een filmke uit

vanaf de grond, en agge nog zin het om verder te kijke?

Jeentje vanuit de

Binnenkort kunt u dit alles live meemaken tijdens 1 van de Carnavalsoptochten in de Zuidelijke regio's !!! 

Waar wanneer en hoe is te vinden via onze grote zoekreus!!!!

Zo da was um wir, veul carnavalsplezier, wij gaan weer "Dweilen!!!"

Ik ga weer verder met Inspireren....

Happy Funboardin'