Over medisch gesproken

the matrix

Addicted Member
Special Friend
Donateur
Lid sinds
28 okt 2007
Berichten
7.476
Waarderingsscore
616
Punten
113
Leeftijd
73
Locatie
Een stoplicht op rood.
Ben bezig met de buitenkant van mijn stulpje op te knappen.

Ben aangeland op zolder en stoei met het dakkapel.

Alle oude verf eraf en uitzetramen eruit gehaald zodat ik die binnen mooi kan opknappen.

Inmiddels alles 2 maal in de grondverf gezet en vandaag op het kozijn ral 9010 gezet.

En nu komt het , omdat het zeer zonnig was vanmorgen kreeg ik een droge mond en nam een slok water, maar wat een blunder ,

Ipv de fles water had ik de fles terpentine gepakt , en een flinke slok gedronken. >:(

Gelijk mijn mond goed gespoeld halve liter water naar binnen gewerkt en een paar mokken melk,

Direct huisarts gebeld en die zei dat ik goed gehandeld had, mocht ik braakneigingen krijgen dit absoluut onderdrukken omdat dan de kans op longontsteking groot is.

Mocht ik na enige tijd misselijk worden en die braakneigingen krijgen dan moest ik direct langskomen.

Gelukkig niet misselijk en braakneigingen is nu 4uur geleden maar nog steeds als ik een boer laat ruik ik die troep.

Kon wel een paar dagen last krijgen van maag en darmen.

Godver en dat nadat ik me voorgenomen had dat dit de laatste keer was dat ik mijn stulpje schilder.

Fles water en terpentine stonden naast elkaar en beide zonder dop en waren beide van type 1 liter.

Gatverdamme

Nee dan smaakt Beerenburg veel beter.

Heb nog die rot smaak

 
Ieks, jakkie. Ja dat is inderdaad geen pretje. Gelukkig dat je goed gehandeld hebt, zou me zelf niet zo snel raad weten en de arts bellen is natuurlijk altijd goed.

Heel vroeger hadden we flessen limonade of aanmaak in het groen. De chloorfles leek daar toen heel erg op. En die vond ik op mijn 4de jaar in het keukenkastje en daar ook eens een flinke slok van genomen. Bahbah wat was dat vies.

Gelukkig ook geen problemen aan over gehouden maar het leert je wel goed om naar flessen te kijken voordat je drinkt en ook niet twee van die zo op elkaar lijkende flessen naast elkaar te zetten.

Die ervaring zul jij vermoedelijk in de toekomst ook gebruiken. Da's 1x en dan nooit meer!

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan