Jump to content
Sign in to follow this  
Black Tiger

Geen sneeuwman meer voor mij!

Recommended Posts

Wat een dag!

8:00 Sneeuwman gemaakt.

8:10 De eerste feminist die ik op mijn weg tegenkom maakt bezwaar waarom het geen sneeuwvrouw is.

8:15 Dus naast de sneeuwman heb ik dan ook een sneeuwvrouw gemaakt.

8:17 De kinderverzorgster van de buren klaagt over de grote borstomvang van de sneeuwvrouw.

8:20 De homofiel van een straat verderop klaagt dat het ook twee sneeuwmannen kunnen zijn.

8:25 De veganistische achterburen mopperen en zeggen dat de neus, een oranje wortel, wat anders moet zijn, etenswaren zijn om te eten niet om sneeuwpoppen mee te versieren.

8:30 Ik wordt voor racist uitgemaakt omdat de sneeuw wit is.

8:35 Fatima wil een hoofddoek voor de sneeuwvrouw.

8:40 De politie komt er ook bij en aanschouwt het tafereel....

8:45 De veiligheidsdiensten grijpen in omdat de bezemsteel van de sneeuwman als slagwapen kan worden gebruikt

8:50 De IS maakt zich bekend als de sneeuwman.

8:55 Mijn telefoon wordt in beslag genomen en grondig bestudeerd terwijl ik geblinddoekt afgevoerd wordt in een helikopter onderweg naar de rechtbank...

9:00 Er wordt mij gevraagd of ik nog handlangers heb....

Ik ben er klaar mee. Nooit meer sneeuwpoppen maken!

Greetings, Black Tiger

Wanneer zijn de wafels klaar? En wat is jouw lieveling drank bij wafels?

Heej Rob.

Oh dan moet je opschieten, die waren van afgelopen zaterdag klaar en zijn al ver op. :cool:

Lievelingsdrinken? Ik heb "white choco delight" ontdekt, een likeur met de smaak van witte chocolade, heel apart! Hebben ze ook in gewone chocolade smaak. Was me nog niet bekend. :D

Greetings, Black Tiger