Microsoft blokkeert 1809 update voor pc's met bepaalde Intel drivers!

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Microsoft heeft de uitrol van de Windows 10 October 2018 Update, ook bekend als versie 1809, tijdelijk geblokkeerd op computers met twee bepaalde Intel-drivers.

De grafische stuurprogramma's werden in september door Intel uitgegeven. Volgens Microsoft zorgen de drivers er per ongeluk voor dat niet ondersteunde features in Windows worden ingeschakeld.

Na het updaten naar Windows 10 versie 1809 kan in sommige gevallen het afspelen van geluid niet meer goed werken. Daarop heeft Microsoft besloten de uitrol tijdelijk te staken.

Windows 10-gebruikers die voor hun Intel-videokaart driverversie 24.20.100.6344 of 24.20.100.6345 gebruiken en met problemen te maken hebben krijgen het advies om met Microsoft contact op te nemen.

 
Verrek, ik heb sinds kort een probleem met mijn geluid via de versterker die aan de pc hangt. 

Een ruisend en krakend geluid, maar de driverversie die hier staat heb ik hier niet bij? 

Toch eens de kabels nakijken denk ik, want hij heeft alleen maar bij de pc, en niet bij de uitgangen waar iets anders mee afgespeeld wordt. 

Driverversie geluidskaart : 10.0.17134.1

Driverversie beeldscherm adapter: 20.19.15.4835

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan