Mylo, onze nieuwe huisgenoot!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.104
Waarderingsscore
554
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
De oudste onder ons hebben we een paar weken geleden in laten slapen,  Pukkie was bijna 15, en ze heeft een goed leven gehad hier. 

Gezien het feit dat wij hondenliefhebbers zijn hebben we een nieuwe pup gekocht, waar we weer erg goed voor gaan zorgen.



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ha wat een leuk beest he.

Sowieso altijd schattig als ze nog pup zijn. :)

Veel plezier ermee!

 
Zoek het verschil: 

7 weken



 4 maanden



Van de tuin maak ik nu maar even geen foto's, ik heb iig geen handmaaier meer nodig voor de Buxus, de rupsen heb ik onder controle nou die keffert nog. :biggrin:

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Een rat is het!!!  Ik weet niet wat hij zoekt, maar het graven van kuilen in de tuin is begonnen.. :biggrin: :stupid:  

Maar wel een fantastisch beest, ik zit nou lekker te typen en hij ligt lekker te pitten in de bench, en morgenvroeg laat hij zich niet horen voor en uur of 10.

 
Whahaha, ja dan zie maar dat je het hem af leert, LoL. Want die beesten denken dat er overal een bot in de grond verstopt is of een beestje. :biggrin:

 
leuke hond , verl plezier ermee

 
Ach Edbe, we noemen hem intussen al geen Mylo meer, maar Sloopweiler… :biggrin:  

Leutig speelgoed, maar je moet ze oh zo goed in de gaten houden. :biggrin:  

En waarom een hele deken terwijl een halve meer dan voldoende is???



 
Laatst bewerkt door een moderator:
Hahaha, ja wat ik er van lees kun je hem inderdaad beter sloopweiler noemen. Tiet veur 'n nieuwe bank. :biggrin:

Met die slaapgelegenheden gaat het hier hetzelfde, ze maken er nooit gebruik van op de manier waarop het hoort.

 
Intussen is Mylo al weer een half jaar!!!

Dus zoek de verschillen tussen foto 1 en foto 3, en tussen foto 2 en foto 4:









 
De verschillen... hmmz... alles hetzelfde maar hij is ietsie groter, ligt op een iets andere plek en iets andere schoot. :biggrin:

 
Pffftttt.... bijna 8 maanden nu, en al toe aan een leesbrilleke. :biggrin:  



 
En dan zit hij nog niet op de helft wat groei betreft. :biggrin:  



 
Nee dat klopt, die apparaten worden nog wat groter. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan