Fotoserie Bloemencorso 2019 speciaal voor Aart44!!!

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.131
Waarderingsscore
562
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Aart jij vroeg om mooie foto's van ons Bloemencorso, nou heb ik er enkele honderden gemaakt, maar ik kan met mijn ouw toestelleke niet op tegen de volgende fotocollectie!!! 

Jij kent Zundert niet, maar ik zie in deze collectie veel emotionele momenten, de verplaatsing van ons Jubelmoment, voorheen op de Merkt bij het gemeentehuis, nu aan het Oranjeplein, net naast het Centrum waar alles gevierd wordt, je ziet de onthulling van het verborgen straatwerk wat hier weken onder een zwarte deken van schuim gelegen heeft.

Dit is een Dahlia met daar om heen 20 heraldieken, de logo's van de buurtschappen.....

De nieuwe tribunes met daarboven de Vip-tent, het leek wel een tribune van een formule 1 circuit! 

Voor mij veel bekende gezichten, ook van onze nieuwe burgemeester, en let eens op het spandoek wat er achter het vliegtuig hangt, tumme het is op dit moment 1 van de gesprekken in Zundert, Fort oranje.

Ook zie je als je goed kijkt hoe bij ons een wagen zweeft, let maar eens op de winnaar, Viking, ik vindt dit een mooi geschoten beeld onder de wagen door...

 Meer zeg ik niet, maar voor mij is het een mooie collectie! 

Corso Zundert 2019

 
Laatst bewerkt door een moderator:
Yep bedankt het is wel veel maar ik krijg een goed beeld hoeveel werk het allemaal geweest is.?

 
Als je een goed beeld wilt wat voor werk het allemaal is, kijk dan maar eens naar deze vlog:



 
Hullup. En dat is dan nog maar een relatief "lege" wagen. En dan komt het bloemen er op zetten nog eens bij in de juiste kleuren en zo. Daar is men wel een paar "minuten" mee bezig. :biggrin:

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan