Disney plus? [Valt mij tegen].

freggel1

Addicted Member
Moderator
Lid sinds
5 jan 2003
Berichten
20.147
Waarderingsscore
568
Punten
113
Leeftijd
59
Locatie
Zundert
Vandaag even Disney plus bekeken, en het aanbod van films en series valt me vies tegen.

Veel keuze uit Pixar/Marvel en dergelijke, maar echt nieuwe films kwam ik niet tegen, en ik heb geen zin om een vast bedrag te betalen om naar een Star Wars serie te kijken.

Voorlopig toch maar bij Netflix blijven, want daar is het aanbod toch flink ruimer.

 
Er gaat nog een boel erbij komen bij Disney+ is de bedoeling, maar vooralsnog is het inderdaad beperkt tot Disney, Pixar, Marvel en Star Wars. Daarnaast nog National Geographic maar die zie je ook bij je TV provider.

Valt mij persoonlijk niet tegen want dit was te verwachten.

De hoeveelheid aanbod is inderdaad (nog) niet vergelijkbaar met Netflix, maar de prijs is dan nog redelijk omdat je wel alles in HD kunt zien, dat is bij het goedkope Netflix abo niet het geval, dan moet je minimaal het abo van € 11,00 (10,99) nemen, is nog altijd 4 euro verschil met Disney a € 7,00 (6,99).

Toch is voor die 4 euro het aanbod van Disney ook mijns inziens nog niet voldoende dus het blijft ook wat mij betreft voorlopig alleen iets voor de liefhebbers van de op Disney Plus aangeboden films en series.

Ik had echter begrepen dat dit nog zou veranderen en het aanbod relatief snel zou worden uitgebreid. Ben benieuwd.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan