Jump to content
Sign in to follow this  
denktenk

Rustig aan.

Recommended Posts

Het is voor ons nu ff handen en voetenwerk. Ik was vanavond (en dat gebeurt niet vaak) ff afwezig op het bord.

Het aantal hits en users dat dit bord bezoekt tart iedere beschrijving.

BT is ff down (virusje), dus ik zal in de loop van morgen alle mij bekende users een hoger toegangslevel geven.

Als jij er nog niet bij zit begin dan niet gelijk: en ikke, ikke, wij zijn ook maar gewone mensen en dit vlekkeloos op poten zetten, is niet één twee drie gebeurd.

In het land der zwartkijkers is drie-oog koning.

Guest Kcplus

Bekende users?:D

Zijn dat de users die al regelmatig gepost hebben bij s**4**l, The Satellite Fun Board en Satnerds, of hebben jullie ook zicht op de grote aantallen tot nu toe veelal meer zwijgzame lezers die de boards gebruikten om in stilte te leren?

Ik hoop dat dit board ook deze groep een kans blijft bieden de hobby "gezamenlijk" te kunnen blijven beoefenen.

Ik wens jullie veel wijsheid toe bij de, dat is mij wel duidelijk, noodzakelijk te nemen maatregelen om problemen in de toekomst te voorkomen.

Het "algemeen" belang van dit board gaat immers boven het "individueel" belang van de hobbyist die niet meteen volledige toegang heeft.

Laten we toch vooral even geduld betrachten.

Alles zal goed komen!;)Hoop ik toch in ieder geval.

Precies! Da's nu één van de varianten die we bespreken.

In het land der zwartkijkers is drie-oog koning.

Guest PauK

Geweldig dat je, nadat dit board nu een paar dagen 'op volle toeren' draait, al die oude bekenden weer terug ziet komen. Ik moet (met het schaamrood op mijn kaken) eerlijk bekennen dat ik de laatste weken Satellifun in mijn dagelijkse rijtje regelmatig oversloeg omdat het ik voortdurend timeouts kreeg e.d. - maar nu is het gewoon genieten geblazen, zo snel werkt alles.