Jump to content
Guest robin hood

Problemen met strong

Recommended Posts

Guest robin hood

Vanwege de problemen met strong (iedereen wel bekend dacht ik), worden voorlopig nog geen strong tunertjes geleverd

in Nederland. Zo willen ze niet onder garantie software leveren om de problemen op te lossen. Dit moet dus geld kosten. Vandaar een boycot van de meeste grossiers.

Wisten jullie dat er al een echt werkende editor voor de strong aangeboden wordt?? Heb hem nog niet aangeschaft ivm

de problemen met deze kutmerk.

Share this post


Link to post
Guest PieterPeuter

Weet je dan misschien ook hoe ik aan zo'n editor kan komen?

Ben reeds lang naar zoiets op zoek, heb nog steeds niks gevonden.

 

Groetn Piet

Share this post


Link to post
Guest banshee

het blijkt dat philips en nokia dezelfde bakken zijn en philips zou ergens een nieuwe firmware hebben weet alleen nog niet waar. Iemand wel ???????????

 

Share this post


Link to post
Guest SatJunk

Let ook op dat je geen strong8000 krijgt met firmware versie 20..

Volgens strong nl zelf zit deze ook vol bugs...

Je kunt met deze geen originele Canal- kaart activeren.

Er zou binnenkort een nieuwe versie komen..

En je mag beslist niet terug naar versie 15.. schijnt niet

compatibel te zijn...

 

SatJunk

 

Share this post


Link to post
Guest Hobbybob

Ik heb 2 stuks Philips DST 5816 tuners aan het draaien,

en gelukkig geen problemen ( even afkloppen ).

Een ontvanger met de versie 4 en de andere met de versie 16.

 

 

Share this post


Link to post

Bah, ik weet het niet, ik heb hier twee Strongs draaien, een 8000 op 60cm schotel en een 4573 op 120 cm draaibaar. Met de 8000 heb ik geheel geen problemen zoals ik overal lees en de 4375 vind ik helemaal niet slecht.

Share this post


Link to post
Guest borreltje

Ook voor de Nokia is er nieuwe software, hij is nog in beta maar schijnt wel al te circuleren op het net.

ik heb hem hier al geladen, en het werkt perfekt!!!

Share this post


Link to post
Guest SatJunk

Heb nog steeds 10 seconden uitval op de K's en TAQUILLA'S

maar de NL zenders vallen niet meer weg...

Hebben anderen er nu ook nog last van????

Zou spaanse firmware een optie zijn???

 

GreeTZ SatJunk.

Share this post


Link to post
Guest prutserjo

de software waar hierboven over geschreven wordt is dit voor de nokia 9320 ?zoja waar kan ik deze ergens op het net vinden?en met welke sofware wordt deze geladen.volgens dat ik op andere borden reeds gelezen heb schijnt dit niet altijd zo goed te lukken .

gr prutsejo

Share this post


Link to post
Guest ippa

SRT8000 werkt bij mij perfect. Behalve de januari problemen, nooit enig probleem gehad.

Share this post


Link to post
Guest borreltje

De soft waar ik het over had is voor de Nokia 9302 S,

maar zoals gezegd nog in beta, maar wel in omloop.

Share this post


Link to post
Guest huub

Bij mijn SRT8000 hetzelfde als bij Satjunk

steeds 10 seconden uitval op de K's en TAQUILLA'S

maar bij de NL zenders geen last van.

Softwareversie 15

In januari was het een puinhoop

Toch software probleem ?

 

huub

Share this post


Link to post
Guest PieterPeuter

Bij mij ook hetzelfde als bij Huub, volgens mij bestaat er geen strong 8000 die dit probleem niet heeft!

Het is meen ik toch een bekend probleem. Het ligt aan de software. C- heeft speciaal voor deze strong ontvangers toch die uitschakel-acties weer stopgezet?

In het buitenland zijn deze ontvangers zeker minder verkocht, ze gaan daar gewoon door, vandaar nog steeds uitval op de T's en de K's. Toch?

Is in het verleden wel meer over gepost.

 

Groetn Piet.

 

Share this post


Link to post
Guest MAS3

Even voor de duidelijkheid:

De Philips dst 5816 en de Nokia 9302 zijn absoluut niet hetzelfde!

De Nokia 9302 en de Strong 8000 zijn wel hetzelfde.

De software voor de ene ontvenger moet dus ook in de andere werken.

Het "januari probleem" zit in ieder geval in sw verie 15 van beide ontvangers, en wordt met een truukje door C+ opgelost.

De echte oplossing moet echter komen van de software update maar zoals iemand hierboven al schreef is die nieuwe versie 20 dus lang niet klaar.

Share this post


Link to post
Guest banshee

ik hoop dat ze wel een beetje opschieten want van die 10 seconde zwart beeld word je gek van !!

 

Share this post


Link to post
Guest satstarter

Iedereen zit nu hoopvol de nieuwe software update af te wachten, maar is het niet mogelijk dat C+ daarbij meteen de software dusdanig laat aanpassen dat onze hobbie daarmee een stuk moeilijker gemaakt wordt?

Of ben ik nu te achterdochtig?

 

Share this post


Link to post
Guest wizzaerd
Originally posted by borreltje

Ook voor de Nokia is er nieuwe software, hij is nog in beta maar schijnt wel al te circuleren op het net.

ik heb hem hier al geladen, en het werkt perfekt!!!

 

Waar heb je die software dan vandaan?

 

Greetz Wiz

Share this post


Link to post
Guest banshee

ja ik wil graag ook weten waar die software te krijgen is.

Share this post


Link to post
Guest robin hood

het zit dus op dit moment vast met het uitbrengen van nw software vd 8000, omdat srtong hiervoor geld wil zien.

En dit wil men in NL (logisch) niet betalen.

Trouwens is de voeding vd nokia wel anders als van de 8000

 

Share this post


Link to post
Guest gauser

nokia/stong hebben bal terug gestuurd naar C+ met de boodschap wij hebben decoder toen aan u gelevert is door canal + geacepteerd en heeft ook al die tijd gewerkt zo het ligt niet aan onze decoder anders waren klachten al eerder naar voren gekomen

het ligt dus aan signaal wat c + stuurt en daar zijn wij niet verantwoordelijk voor wij willen wel oplossing verzorgen maar dat kost geld

wat er nu uit gaat komen weet niemand c + gaf nokia 6 mnd voor oplossing en zolang die nix betaald krijgt doen die volgens mij niets krijg ook van beide ontwijkende antwoorden op vraag welneer oplossing er komt

dus wij blijven nog met probleem zitten

Share this post


Link to post




  • Hosting Fun

×
×
  • Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.