welke editor voor Atmel ?

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Heb hier files liggen die geschikt zijn voor Atmel cards, zelf heb ik enkel goldcards.

Er zit 1 provider op waarvan ik mijn eigen Seca files zou willen auto update maken.

De vraag is, hoe kan ik de hex files inlezen van de Atmel om zo de MK01 en de PPUA te zien en deze dan via Secanix in mijn eigen kaartjes te steken.

Welke editor ondersteund dus dit Atmel Hex formaat ?

Bedankt,

Red

 
ff hierheen gemoved.

In het open gedeelte svp geen gevoelige vragen.

Antwoord: Met picbined of funprom

 
Bedankt Tenk,

Welke boards zijn eigenlijk protected en welke niet ?

Heb inmiddels de MK01 met Funprom gevonden, had hem eigenlijk al ... had de hex naar bin omgezet en dan met hexeditor zitten prutsen en de key zo ook al gevonden, funprom bevestigd inderdaad dat het de juiste is.

De AU staat op 00 00 00 00, de vraag is nu hoe kan je met Secanix die MK01 ingeven ? Dat zie ik nergens staan ...

Of moet ik die AU op een of andere manier gaan berekenen ?

Thanks,

Red

 
Nog wat zoekwerk gedaan, zou dus key 01/09 moeten zijn als ik het goed voorheb.

Het enige wat nog ontbreekt is de PPUA. Kan die berekend worden ?

Zou het kunnen dat die in de PIC steekt ? En zo ja, hoe kan ik die te pakken krijgen ?

CU

Red

 
Papoea is in funprom te vinden onder pulldown Edit seca>channel. SA (1e 3 bytes) en CUSTWP (4e byte)

 
Zijn dus allemaal nullen ...

Tedju, dan kan het niet anders of hij heeft ze in de PIC verborgen ...

Ik weet dat alle PPUA's voor die provider (den 00 14) beginnen met 00 08 XX XX en heel uitzonderlijk met 00 09 xx xx

Enige sugesties ... ? Of heb je voor den 00 14 een MK01 en PPUA liggen ?

CU

Red

 
Dan is die file dus niet auto....

 
Waarom heeft hij dan van alle providers den MK01 ingezet ?

Voor de fun ? Ik denk van niet, als hij in de PIC die PPUA geschreven heeft kunnnen ze die niet zien, en bijgevolg ook dus de kaart niet blokkeren als zijn files in hun handen zouden vallen ... of is het gewoon onmogelijk om op die manier te werken ?

CU

Red

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan