Jump to content
Sign in to follow this  
Guest master28

seosons2 kabel

Recommended Posts

Guest master28

hoeveel van de 9 draadjes van de rs232 connector zijn aangesloten dit om een goede kabel van 20 meter temaken voor mijn seasons 2 naar mijn pc, kan ik de standdaard verlengkabel uit de winkel gebruiken (die is voor 0-modem dacht ik)en dan op het einde de 1 op 1 kabel aansluiten?

mvg marcel

Guest theGIZMO

@master28,

4 Aders in totaal zijn verbonden (pin 1,2,3 en 5)...wel een straight kabel gebruiken ! dus géén 0-modem met X.

Guest master28

thanx voor replay

is er ergens een voorbeeldje van hoe ik die kabel moet solderen

je zij dat ie 4 aderig was dus kan ik gewoon een utp kabeltje gebruiken?, die heeft er 6 volgens mij.

ik dacht ook ergens gelezen te hebben dat iemand de kabel zo had gemaakt dat ie door een schakelaartje ook op de comm poort van mijn satreceiver kan worden aangesloten, volgt mijn vraag hier op : kan ik de comm stekker gewoon in mijn ontvanger laten zitten zonder gevolgen, zodat ik niet achter mijn audio meubel moet kruipen om hem er uit tehalen

Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.