krijg heel andere aug key's?

A

apkay

als ik mijn au gw kaart uitlees.

zie ik heel andere aug key's staan dan bij

de meeste van het vorige topic?

mijn kaart werkt perfect meeste is ook naar

31-08 gegaan.

hoe kan dit?

heeft dit te maken met andere ppua/mk1.

apkay.

 
Er zijn ook ppua's die met verschillende mk01's werken heb ik gemerkt.

Hoe dat nu weer kan is mij ook een raadsel.

 
De Francse en Spaanse providers spelen het klaar om een Goldwafer met valide mk1 en ppua toch even te pesten.

Hierdoor ging ik de fout in door met een nieuwe key te verschijnen die later bij een tweede provider precies hetzelfde bleek te zijn ??!!

Ik wist dit eigenlijk al van de vorige keren want toen speelde dit ook al, ik ben even gaan testen en heb het volgende ondervonden.

Ik stop een Goldwafer met valide MK1 ppua voor ident 000C in de ontvanger en wacht.

Na enkele minuten krijg ik beeld en is de datum naar 31aug gegaan.

Vervolgens gaat na ongeveer 10 minuten het beeld weer op zwart, de datum blijft op 31aug staan en als ik de kaart uitlees zie ik fake 0C en 0D keys.

Kaartje weer in de ontvanger en na enkele minuten weer beeld, kaartje uitgelezen en de valide 0C en 0D key staat weer op de GW.

Op de 1 of andere manier herkent men de goldwafer en wordt een fakekey geschreven, dit gebeurde trouwens al in december vorig jaar. Je kunt het probleem oplossen door een pic-file te schrijven die de fakekeys banned.

 
ik denk dat bovenstaande problematiek alles te maken heeft met het volgende:

voorgenoemde providers geven aan een serie ppua's binnen één mk01 een update met de juiste key's, dan gebruiken ze één of meerdere ppua's waarvan de laatste 2 bytes vervallen zijn, een geheel andere update met andere maand key's.

de originele kaarten kijken naar de laatste 2 bytes van de ppua, en "luisteren" enkel naar de update die voor hun bedoeld zijn.

de meest pic/gold cards "luisteren" echter naar alle updates van de gehele serie ppua's ongeacht de laatst 2 bytes, indien ze dan eerst een goede update voor de geldige ppua's "uitgeven" en dan na 10 minuten een valse update voor de vervallen ppua's, etc. etc.

dan krijg je op de meeste waffers dus om de tien minuten een valse update, waardoor het beeld uitvalt, en na weer tien minuten de goede update, waaardoor het beeld weer terug komt.

zoals duck al aangeeft, met de juiste pic files voorkom je valse update's

 
zou kune.

maar ik heb op mijn gw,

ppua's en mk1's van origineel abo kaarten staan.

dus ik mag aannemen dat dit goed zit.

blijf ik het toch vreemd vinden dat er andere

0c 0d en eventueel 0e key op komt,

als de jongens met walbanger enz?

apkay

 
heb het nog eens nagelezen hierboven,

ik heb begrepen dat de ppua (van een orgi)

ook veranderd door de maanden heen?

terwijl de mk01 hetzelfde blijf.

ga dit eens testen door div orgi kaarten,

aantepassen en kijken wat voor een 0c enz

er op tevoorschijn komp.

tot later apkay.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan