Jump to content
Guest Elroy

HBEmu 8400 en Strong8000: helluup

Recommended Posts

Guest Elroy

Ik heb HBEmu 8400 i.c.m. een strong8000 geprobeerd. Aanvankelijk gebeurde er helemaal niets. Nadat ik van iemand zijn (werkende) HBEMU.TXT mocht gebruiken, werd er contact gemaakt: ik zie logdata. Alleen blijft HBEMU op elke station vragen om de PBM, zelfs nadat ik voor sommige zenders de PPUA, PBM en MK's (allen geldig) heb ingevuld. Het rare is dat dit ook wordt gevraagd voor die zenders waarvan ik zeker weet dat deze zijn ingevuld en geldig zijn. Vreemd is ook dat ik nooit beeld heb gezien ondanks de geldige maandkeys. De settings in HBEMU staan (dacht ik) goed: compoort (1), baudrate (8861), seca, seca providers en seca-cam.

Via Wallbanger heb ik wel beeld en wordt er geupdate.

Wie weet raad?

sjonnie5

probeer eens een hogere baudrate bijv 9600, dit wil nog wel eens helpen.

Greetings  Sjonnie5

Guest Elroy

Alle baudrates geprobeerd, op elke baudrate m.u.v. 8861 gebeurt er helemaal niets. Vreemd is dat met Wallbanger ik geen problemen heb, dus de verbinding is fysiek gezien in orde.

Wat kan er nog meer mis zijn.....

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.