Jump to content
Sign in to follow this  
Guest espagnol60

Er uitgesmeten waarom???

Recommended Posts

Guest espagnol60

Ik begrijp sommige Forums(s**4**l) niet, omdat je iemand een rugge steuntje wil geven en dus een links plaatst in een threads,

schopt de admin. TOXICvan s**4**l je er gewoon uit en je geraakt er niet in zonder enige uitleg , vinden jullie dat normaal??

ik ben niet de enige er zijn meerdere mensen die dat overkomen is. Ik hoop dat ook zij hun ongenoeg hier plaatsen

Mij niet gelaten ik ben te vreden met de andere boards maar de manier waarop dit gebeurt stoord me

satjan

ach maak je toch niet druk er zijn betere boards zoals dit hier .

Sinds dat daar ene T het board heeft overgenomen doen ze steeds bij de hand daar die kinder club laat ze maar en bezoek de boards diie je zelf goed vind ):

denktenk

Mannen, welcome to the club.

Aangezien wij niet verantwoordelijk zijn voor het gedrag van andere boardhouders en de discussie niet weer op willen rakelen, sluit ik deze threat.

In het land der zwartkijkers is drie-oog koning.

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.