Philips probleem ... HELP !

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
R

redneck eyeball

Ik heb hier van een vriend een Philips decoder binnen gekregen. Het is een franse ontvanger, Philips TS6

Toen ik hem kreeg zaten alle zenders er in, maar na het herinlezen van de lijst heb ik enkel nog de franse zenders, al de rest is verdwenen.

Hoe krijg ik al die overige zenders van Astra er opnieuw in ???

Ik heb niet thuis in het Philips Mediaguard gebeuren ... en weet hier dus niet direct raad mee.

Wie kan even helpen ?

Thanks,

Red

 
MENU, 5, 5, OK, 2

(tenminste, als ze daar de optie willekeurige volgorde kennen)

Zit er vanaf kanaal 501 niks meer?

 
Veel prutsen en het lukt min of meer. Ik heb het volgende gedaan met een TS1 (heeft maar 500 kanalen ik weet niet hoeveel jij er daar hebt op die TS6). Wetende dat c nl ongeveer in het midden van de frequentieband ligt heb ik de ontvanger opnieuw de kanalen laten inlezen zonder de schotel aan te sluiten. Wanneer hij al een tijdje op de 25% stond heb ik de schotel aangesloten en gewoon verder laten scannen. Hiermee ben ik dan zo ver gekomen dat NL1,2,3 RTL4,5 Net5, SBS6, BVN, de 2 C kes, cinecinema, discovery, nat.geo, animal pl. en X-Zone erin stonden. 't Is prullen maar beter dat dan niets. In ieder geval een mager beestje. Ik hoop ooit eens ergens een settings editor hiervoor te vinden. Veel geduld en suc6

 
Wat ik nog vergeten ben. Stomme op dat ding van mij is ik geen kanalen kan deleten. Vol is vol en je kan opnieuw beginnen vanaf 0

 
Allemaal bedankt voor de hulp !

Ik heb het voor elkaar.

CU

Red

 
FF vertellen hoe je het gefixt heb? Hoeveel kanalen heeft dat ding?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan