c-cam voor mm9500

L

laziz

hoi iedereen weet iemand waar ik een cam voor mijn mm9500 nog kan kopen? want na veel soldeer werk is de mijn naar de knoppen of heeft iemand nog een voor een redelijk prijs is ook goed

groetjes

 
Lijkt me slim dit ff in tekoop/gevraagd te plaatsen, met als titel bijv: gevr:cam voor 9500.

C-cam hoeft niet, als je een ouder type hebt uit bijv een defekte pace dan kun je die prima ombouwen.

 
hoi satslope je hebt het over cam ombouwen van een pace kan je iets meer over vertellen over het ombouwen van de pace cam?

alvast bedankt

 
Yo.

Doosje open maken.

Dan zie je een processor (ST9), de irdeto-chip, 2 geheugentjes en een OTP prom (27C512) in PLCC behuizing.

Die moet je vervangen door een nieuwe geprogrammeerde.

Amon4 is dan aan te raden (de laatste versie)

Edoch.... dat moet je laten doen door iemand die daar de goede apparatuur voor heeft.

Aan de andere kant: als je dvb2000 gebruikt en je wilt alleen Irdeto dan werkt zo'n 2.1 of 2.3 cam ook op de premiere zenders, dan heb je geen C-Cam nodig, tenzij je per se met een echte duitse kaart wilt werken.

 
hallo Laziz .

Is er werkelijk niets meer van je cam te maken ?

Ook ik heb door het solderen wat baantjes verschoven , maar door bij de volgende , cam die ik ombouwde , goed te kijken hoe de baantjes lopen en op te tekenen , kon ik d.m.v. dunne draadjes toch nog de verbindingen maken.

gr trust

 
nou er zijn een stuk of 8draadjes die van de print los gelaten en er af zijn het was me gelukt de eeprom er 3 keer er op te zetten maar de vierde keer ging het mis en met dun draadjes heb ik ook geprobeerd maar een van de los gelaten draadje loopt onder de naast ligende tchip maar ik kan een cam van pace 600 kopen en die wil ik me proberen de eeprom erop te zetten en nu is de vraag ben ik dan klaar als ik de eeprom 27c512er op zet of moet ik nog iets anders veranderen?

thanx

 
laziz :

ik zou er meteen een voetje op zetten , dan kun je makkelijker wisselen. Wat bedoel je met : moet ik nog meer veranderen ?, alleen aan de cam of aan je dbox ?

gr trust

 
ik ben er weer voorzien een pace cam werkt ook prima maar heel laas nog niet de juist eeprom erop om de drie systemen te benuttenwant die amon 4.0 is klote

 
als je de goede amon 4 niet hebt ik heb nog wel een goede voor je die gebruik ik zelf ook en is goed je kan hem trouwens ook downloaden op de boards als je goed zoekt.

gr gert

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan