Hoera MKF 4.3 is er

I

ilya

Zojuist ontdekt dat MKf 4.3 uit is.Let op neem de buildversie 171.Hier onderstaand de verbeteringen:

MKFv4.3 (Build 171)

© copyright 2001 raff

--------------------------------------------------------------------------

**************************** !!! IMPORTANT !!! ***************************

Please uninstall any previous MKF version before installing v4.3!

MKF is now distributed as MSI file, so it is important that you

uninstall any previous version using Control Panel uninstall feature.

To install MKF you'll need MSI (Microsoft Installer) support on you system

- MSI for Win'95 '98 & ‘Me:

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=32831

- MSI for WinNT & '2000:

http://www.microsoft.com/downloads/release.asp?releaseid=32832

**************************************************************************

System requirements:

- Windows’98, Me, 2000 or XP

- 3.58MHz Phoenix interface

- Original Mediaguard Card (SECA MOSC)

Build 171 - Corrected bug affecting "Save MKF File" function.

Whats New in version 4.3:

1) Automatic & Manual Extraction of V6 cards

Please note: Checksum Method for bruteforcing keys does not work on cards version 6.

Therefore it takes much more time to extract whole card compared to old v4.x cards.

Be patient! ;)

2) Resolved problems with Multiprogrammer 3.x (Elvis) under Windows 2000/XP

No more portmon, mp6 or any other tools needed to switch Elvis into Phoenix Mode.

3) Available in four languages: English, French, Spanish and Italian

4) Reduced drain on system resources by separating language modules from main .exe

5) Improved comms handling (much faster card reading & writing)

6) Option to remove ALL PPV Bx records.

7) Scripting support (very basic though ;). Please read contents of "Sample.mcf"

(using Windows Notepad) for details on how to create your own script files for MKF.

:cool: Improved Brute.dll

It is now over 15% faster then before!

Big, big thank you goes to entire MKF Team.

Please check Help/MKF Credits for list of all ppl involved.

Enjoy and have fun!

raff

O ja voor de link verwijs ik jullie naar de download files

Succes

ILYA

 
Er gaat iets mis met het brute-forcen. De checksum methode werkt uiteraard maar de "traditionele" die is er bij mij mee opgehouden. Heeft wel gewerkt maar nu begint die met 00 00 00 voor de missing bytes en springt daarna meteen naar FD xx xx, rekent 3 keer en geeft dan de melding dat de key niet te extracten is. Terwijl het met secaRL wel lukt.

(dit met een num60 kaart)

Ik vermoed dat er iets beschadigd is, MKF een keer opnieuw geinstalleerd maar zonder succes.

 
als het met secaRL werkt, waarom dan zo moeilijk doen?

het is misschien leuker om te weten, hoe zoiets gebeurt.

en niet waarom het niet met het ene proggie wel en met het andere proggie niet lukt.

bij de weg, ja weer dat bij de weg gedoe :biggrin:

ik gebruik nooit mkf.

 
Hoi Captain. Ach, ik wilde dat mkf eens testen. Ik heb tot nu toe altijd met de 90's gewerkt, zelf omrekenen en erop schrijven met cardmaster+public. Hoe het werkt? J ehoudt de kaart voor de gek zodat ie (een gedeelte) van de keyrecords niet meer afschermt.

Bovendien geven de Num41's de checksum prijs. Maar daar heb ik nooit gebruik van gemaakt, gewoon bruteforcen met secamosc (dat was er al veel eerder dan die andere proggy's)

Ik moet zeggen dat mkf een knap stukje werk is.

Maar wat je zegt is juist, eerst de achtergronden leren kennen (dus de RvG faq. ) dat is leuker dan met 1 knop alle keys uitlezen. Toch is het leuk om te zien ;)

Alleen begrijp ik niet waarom het eerst 3 keer een key brute forcet en daarna dat niet meer werkt. Ik zal em eens helemaal de-installeren, zal wel weer aan meneer Gates z'n soft liggen.

Enne Captain, heb jij al een Num80? Wat zouden daar voor bug inzitten? Straks zitten we net als die amerikanen te glitchen hehehe..

 
Vanmiddag uitgebreid MKF4.3 getest met bruteforcen:

werkt bij mij uitstekend, zowel de primary als de secondary keys.

Het ligt dus niet aan het proggie ;).

Suc6

 
nope, heb jammer genoeg geen 8.0.

maar komt nog wel

 
@Satslope

tools => brute force:

Zowel de Num41 (traditional én checksum) als de V6.0 (alleen traditional) werken goed.

extractie: ook hier met MKF4.3 geen brute force problemen.

Misschien ten overvloede: heb je alle vorige versies van MKF gedeïnstalleerd?

 
Hi kcplus, vorige versies? nooit geinstalleerd ik was alleen nieuwsgierig omdat ik een 6.0 in handen had ;)

Zoals ik al zei, de eerste 3 records las ie perfekt uit, eerst van alles 5 bytes en toen bruteforce. Bij het 4e record ging het mis en het is nooit meer goed gekomen (snik)..(ook niet met een num41 op traditioneel) Dus de rest even met secarl en dat werkte wel. (het rijmen is om vast in sinterklaasstemming te komen)

Ik zal het eens helemaal van de schijf poetsen en weer installeren..

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan