Waarom de Polen gesloten waren...

Status
Niet open voor verdere reacties.

NvBgm

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
22 aug 2010
Berichten
773
Waarderingsscore
0
Punten
0
Leeftijd
68
In response to questions and speculations about the state of upload section I would like to inform all of you that the upload has been closed after one of the "greedy bastard" type (selling programmed cards) published the address and linked directly to our upload from their service. (ID of a person running the page is known to us) We would like to stress once more - our service was opened by hobbysts for hobbysts with a common interest in encryption systems and coding/decoding processes used with satellite tv signals. We do not want to have anything to do with anybody trying to rob national and international PayTV providers by watching their services without valid subscription. And we will not allow anybody to wipe their face with our good name. We asked you not to publish upload address and explained to you that our service is not of a commercial type and needs no advertisement. Such publishing causes only unwanted traffic and adds extra load to our servers. We are not as naive as some would like to believe and simply by following the logs we know that our dear providers know and visit our pages as often as the rest of you do ( while we're on the subject, let's say hello to them hoping they spend as much time on improving their own service as they do on watching our pages)

Regards,

 
kan dit iemand vertalen naar het nederlands of frans?

in mijn tijd werd er geen engels gegeven als tweede taal ,

maar frans.(de jaren 60)

is het mogelijk daar een beetje begrip voor op te brengen

op dit nederlandstalig forum.

gr prutserjo

 
In antwoord op vragen en speculaties over de staat van de upload sectie zou ik jullie allemaal willen informeren dat het upload gedeelte gesloten is nadat een gierige klojo een directe link van zijn commerciele site naar deze site had.

(we kennen minstens een van de mensen die deze deze commerciele site runt).

We benadrukken nog maar eens: onze service is gestart door hobbyisten voor hobbyisten met gemeeschappelijke interesses in coderings/decoderingssystemen voor digitale satelliet televisie.

Wij willen niets te doen hebben met iedereen die probeert de betaal tv providers te bestelen door te kijken zonder daarvoor te betalen middels een geldig abonnement.

We staan niet toe dat wie dan ook zijn smoel afveegt met onze goede naam.

We hebben jullie verteld dat je het adres niet publiekelijk bekend moest maken en dat wij geen commerciele service runnen en geen reclame nodig hebben.

Daardoor ontstaat alleen maar extra verkeer en dat belast de servers onnodig.

Wij zijn niet zo naief als sommigen denken, en door gewoon de logs te bekijken weten we dat onze geliefde providers inmiddels hier mistens zo vaak rondhangen als jullie (nou we het er toch over hebben: hallo tegen diegenen en laten we hopen dat jullie net zoveel tijd spenderen aan het verbeteren van jullie service als jullie hier op onze pagina's besteden).

Dat staat er zo'n beetje (vrij vertaald).

 
Van harte bedankt voor de vlotte reaktie, vertaling, en

in het bijzonder voor het begrip hiervan.

Nogmaals bedankt voor de sympathie hiervoor !

gr prutserjo

 
Zo te zien zijn ze nog steeds gesloten. Die server was erg traag maar je kon er wel (vooral oudere) utils vinden zonder door allerlei flauwekul (reklame, "afspraken"enz.) te moeten.

 
"This section will reopen later this evening."

Deze melding staat er nu op de site.

exDumber

 
welke url is dat dan?

Ik heb er 2, eentje werkt niet meer, de andere doet het gewoon en ik weet dat er nog een 3e is..

ps. niet hier posten aub.

 
Ben eigenlijk ook wel benieuwd naar die url?

Graag per pm of email!

Alvast bedankt. :)

 
zo,,nieuws is er af ..

voor dat er weer iemand in de verleiding komt...,sluit ik em.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan