Planet Hemp stopt er mee. Einde van de +cam !!!

  • Topic starter redneck eyeball
  • Startdatum
Laten we eerlijk zijn. De man verdient een standbeeld en die moet gebouwd worden door alle Humax bezitters te samen.

En met die beslissing moet je als je je teleurstelling weg heb geslikt de goede man groot gelijk geven. Door zijn harde en GRATIS uitgevoerde werk is een op dit moment middelmatige ontvanger tot grote klasse uitgestegen. Door zijn GRATIS werk verdienen vele handelaren gigantische bedragen en het enige wat de goede man ervoor terugkrijgt is een emmer vol shit over hem heen.

Je moet altijd stoppen als je op je top bent. En laten we eerlijk zijn de Humax is over zijn top heen en de patch kan ook alleen maar diezelfde kant op glijden. Kortom terechte beslissing van een man die zeker ook wel zijn negatieve kanten had maar ondanks dat door ons zijn naam met een gouden pen geschreven moet zien worden.

En natuurlijk zal iedereen het nu allemaal zo niet bedoeld hebben die hem hebben aangevallen en het bedelen om door te gaan zal wel weer in alle heftigheid losbarsten. Ik hoop 1 ding. Laat hij nu maar eens echt bij zijn beslissing blijven. De Humax is door derden al genoeg commercieel uitgebuit.

 
ten eerste geef ik hem ook gelijk, als hij geld voor zijn werk zou vragen en het zou in alle redelijkheid zijn heb ik geen problemen

om ergens voor te betalen hij moet tensloten ook kosten maken en zal zeker zijn kennis ergens opgedaan hebben zoals een opleiding enzv

en als je dan bekijkt dat hij als voor niks heeft gedaan dus hij heeft geen poen gevraagt voor zijn werk waar duizende mensen toch op dit momment hun voor deel mee doen en dan nog maar niet te spreken van de handel die gedreven wordt met zijn werk en daar wil men wel grif geld aan uit geven.

ja na al de shit wat die man heeft moeten slikken geef ik hem groot gelijk maar tevens vint ik het wel jammer dat het zo moet aflopen.

G.R Pecari

 
Die man zou door Humax betaald moeten worden.

Dankzij hem heeft Humax met de 5400 een grote omzet kunnen behalen die zonder zijn software waarschijnlijk weinig tot niet interessant zou zijn.

 
Inderdaad dankzij PH heeft humax echt wel een grotere omzet gedraaid met de allcam patch maar als ik mij goed herinner zijn er in het begin meerdere geweest die de aanzet tot de patches hebben geggeven.

 
Daar heb je gelijk in...er zijn er veel meer mee bezig geweest in het begin. Maar dat zijn ook veel personen geweest achter de schermen die niet echt publiekelijk credits ervoor hebben gekregen of voor wilden krijgen. Maar in den beginnen waar het allemaal C-cam patches. De enige echte die hiervan een AllCam wist te maken was toch echt PH. En juist die PH patches voor de AllCam worden nu veel gebruikt voor ds9 en 3in1 files.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan