Jump to content

* * * Sinterklaas is weer in het land * * *

Piet schoorsteen Funboard Stoomboot

Sign in to follow this  
Guest JoostA

Vinden van Cinenova op Hotbird

Recommended Posts

Guest JoostA

Een paar weken geleden heb ik een rucksichtlos alle zenders uit de Humax gewist en ben ik ze opnieuw gaan inlezen. Niet via een "quick search" maar "detailed". Dat duur dus dagen, zeker als je nog wat extra symbolrates toevoegt.

Ik begrijp niet waarom bij die detailed search niet langer Cinenova wordt gevonden. Eerst had ik er daar een van. Er schijnen er nu twee te zijn zag ik in kletspraat (Cinenova 1 en 2, 10.7772 h, 29990 s/r (heb ik trouwens nog nooit gezien) en FEC 3/4.

Iemand die hier iets meer van weet of begrijpt ?

Guest theGIZMO

@JoostA,

Bij een manual scan op 10723 H, 29900 3/4 op Hotbird vind ik ze gewoon beide (scrambled in Cryptoworks overigens).

Guest JoostA

Ik probeer het nog een keer. Ik vond ze nog niet. Heel vreemd, als zo'n Humax er bijna een dag over doet om kanalen met een "detailed scan" te vinden zou er deze ook wel bij mogen zitten. Misschien moet ik deze vreemde symbilrate maar eens extra toevoegen en helpt dat in het vervolg.

Sign in to follow this  

• Sint op motor Hosting Fun Sint op motor

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.