Jump to content

* * * Sinterklaas is weer in het land * * *

Piet schoorsteen Funboard Stoomboot

Sign in to follow this  
Guest JB

rehtec settings niet meer te downloaden ?

Recommended Posts

Guest JB

Was op de site van rehtec en daar kan ik de zenderlijst niet meer downloaden. Ze praten over een dailer voor isdn of adsl. Moeten we nu gaan betalen hiervoor. Of zie ik een link over het hoofd.

JB

Guest M_Z

Ja, Rehtec maakt zich minder populair op dit moment.

Ik heb ook een mooie settingslijst op mijn site staan, met alle settings voor draaibare systemen, en de ecm-settings voor Amon-cams.

Guest JB

ok dank je zal daar eens gaan kijken.

Mvg

JB

Guest JB

ok dank je de directe link werkt wel.

Black Tiger

Ja daarom had ik hem even geedit zodat ie er ook als werkende link kwam te staan.

Greetings, Black Tiger

Guest opeltje

thanks black tiger. heb het zelf ook even geprobeerd maar ik had geen toegang om het zelf te doen...

greetings opeltje

Black Tiger

We zullen dat eens moeten testen, als het goed is moet elke gebruiker 3 minuten de tijd hebben om zijn post te kunnen editten, daarna gaat het niet meer.

Het was op 2 manieren op te lossen, ofwel een spatie zetten tussen de : en de h van http ofwel onderaan een vinkje zetten bij "disable smilies in this post" :)

Maarja, daar heb je weinig aan als je niet editten kunt, we gaan dit zeer binnenkort eens testen om te zien of de instellingen wel goed staan.

Greetings, Black Tiger

Guest opeltje

tja ik heb de url's geplaatst met knippen en plakken en daarna de posting geplaatst. na dat ik weer op de posting keek (automatich gebeurt) zag ik dat het niet goed was gegaan en wou de posting editten . dit was zeker binnen 3 minuten. mischien ligt het wel aan mij. we houden het in de gaten......

greetings opeltje

Sign in to follow this  

• Sint op motor Hosting Fun Sint op motor

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.