Nokia 9500 DOOD??? HHEEEELLLPPP!!

B

Bjorn-007

Ik heb een probleempje, ik wilde nieuwe sotware in m'n ontvanger zetten en toen is er ergens iets misgegaan.

hij geeft geen kik meer.

heb hem met de BDM geprobeerd nog een keer nieuwe software en bootloader er in te zetten, maar dat ging niet. ( als ik did deed moest verrify uit(na dat het mislukt was , hiervoor mogt ie wel aanstaan) staan anders gaf hij een foutmelding . de BDM kan wel contact krijgen met de ontvanger)

weet iemand raad ?????

please help me out.

is er een dokter in de zaaal die misschien mij nokia kan Reanimeren??

 
Ik neem aan dat je de loader al opnieuw geprogrameerd hebt.

Wat komt er op het display als je alleen de loader hebt geladen ??

 
als je nog wel contact met je box krijgt, dan kan je bootloader niet gezet zijn.

gebruik nu een wat eenvoudiger programma(ik neem aan dat je tranxBDM heb gebruikt)

pak het programma BDP101 .

dat is minder lastig ,

zet je xp06 jumper ,connect de box met je programma terwijl de mediamaster op st,by staat (de stekker in de 220v).laad nu de B200uns loader.

dit zal naar alle waarschijnlijkheid wel goed gaan .laadt daarna je dvb versie erin ,als dat klaar disconnect je de bdm en zal de mediamaster opstarten.

wanneer je de behuizing van de box weer terug aanbrengt stekker eruit (220v) connector bdm eraf en niet te vergeten de jumper verwijderen .

maar een vraagje waarom laadt je met BDM de soft er opnieuw in ,

hij was toch al geschikt om dvb2000 te ontvangen?

wanneer er niets aparts aande hand is ,beter serieel laden met SDL 1.2 .

dan hoeft niet heel de box open.

mocht je het programma niet hebben het heet bd32win.

ik mail em je wel als je me een mailtje stuurd,mocht je em niet hebben

 
Mischien eens proberen met de serial download van Nokia zelf ?

Heb gelijkaardig probleem gehad ooit met een slechte (geknoeide) dvb versie. Ben er dan uiteindelijk vanaf geraakt met de Nokia Seriele downloader er de dvb2000 (orginele versie dus) er terug op te zetten.

 
Als je TranxBDM gebruikt en je drukt op COnnect moet er "TransxBDM" in het display van de nokia komen te staan.

Zet XP06 erop , sluit de BDM aan en start de zaak. als dat werkt, dan naar het blad waar je het hele geheugen kunt lezen/schrijven en dan kies je het maximale geheugen (meestal 1.5MB bij NL nokia)

Dan druk je op Erase.

Daarna prog je eerst B2.0UnS erin bij bootloader, en daarna een dvb2000 versie bij software.

Werkt ie dan niet dan kun je gaan denken aan beschadigde geheugens..

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan