foutjes in board software ??

F

fenzo

Hoi heren mods vanavond enkele problemen op dit board ontdekt.

Vanavond kwam ik erachter dat je enkel dit board op kunt als je in de settings van IE http achter proxy etc. aanvinkt, dit was een tijdje terug ook al zo, maar was opgelost, nu dus weer terug.

Als bovenstaande niet is aangevinkt en je klikt op enter om op dit board te komen, komt Windows met de vraag of je wilt downloaden.

2e probleem: Ik log vanavond dus in en krijg als melding welkom back Nitwit, ga ik naar de user instellingen dan ben ik wel Fenzo, ook bij het posten ben ik (terecht) Fenzo, maar iedere keer als ik opnieuw inlog heet ik Nitwit.

3e probleem: Op de eerste pagina's met forums zie ik bij de datum's last posts als laatste datums 13-11-2001 staan, eerst dacht ik dat er plotseling wel erg wijnig gepost was op mijn favoriet board, maar bij het aanklikken van één forum blijkt er wel na 13-11 te zijn gepost, nu gaan we gewoon door tot 15-11-2001.

Ik weet niet of dit bij BT bekend is (hij gebruikt geen IE dacht ik), dus daarom meld ik dit ff.

 
Vreemd, met ie 6 onder win2k sp2 heb ik hier nog nooit last van gehad.

 
Ja Helaas.:[

Er zijn dit soort dingen bij me bekend, deze nieuwe versie blijkt achteraf vol met bugs te zitten en binnenkort komt 2.2.1 uit, zuiver als bugfix omdat er zoveel fouten in zitten.

De door jou genoemde fouten zijn me echter al langer bekend en zaten er al een paar versies geleden in.

Standaard staat bij mij http 1.1 aan in IE dus heb er geen last van, ik begrijp niet waarom dat niet standaard bij anderen aan staat.

Verder betreffende het inloggen als Nitwit, dat is een vervelend securityprobleem en heeft met de cache te maken, er kan in principe niets raars of gevaarlijks gebeuren (zoals je hebt ondervonden heb je toch je eigen rechten).

Nu kan ik alles wel weer gaan terugzetten, maar dat maakt wel dat het board ook weer een stukje trager wordt.

Als deze problemen zich echter voordoen kan ik helaas niet anders dan deze settings alsnog terug te zetten.

Als laatste is het zo dat een van de admins wel eens cookies uitschakelt via de mysql database, maar dat voor alle boards doet i.p.v. alleen voor zijn eigen board, dit heeft ook dit soort grappen als gevolg.

Voor zover mij bekend is dit nu niet het geval geweest, dus zal ik de settings maar weer gaan terugzetten.... snif....

Bedankt voor de melding.

om 03.30 vannacht staan de settings weer als vanouds, mocht je dan nog problemen hebben laat het me even weten.

Wat betreft de datums van de postings, dat kan aan je browser zelf liggen.

Bij IE 5.5 ga naar extra->internet opties->algemeen en dan klikken op "instellingen" bij "tijdelijke internet bestanden".

Bovenaan kun je dan aangeven dat hij de pagina's moet verversen "bij elk bezoek aan een pagina". Daarmee moet het oude<>nieuwe (c.q. datum van) postings probleem voorbij zijn.

 
hoi BT,

jammer dat een update met zoveel bug's uitkomt, geeft een hoop extra werk voor je, zonde.

Ik heb ergens gelezen dat je de soft/settings weer hebt terug gezet, dat verklaart dan ook de reden dat ik nu geen problemen meer ondervind.

Even voor alle duidelijkheid, ik heb de laatste weken niets gewijzigd aan mijn software of settings, dus Nitwit heten had echt alles te maken met de board soft, nu is alles weer ok.

Het datum probleem had ook niets met mijn instellingen te maken, omdat er niets is veranderd bij mij, ook diverse malen drukken op F5 hielp niets, de datum in UITSLUITEND met 1e scherm met hierop alle settings, bleef voor mijn ogen 2 dagen oud.

Ik hoop dat e.e.a. niet te veel werk voor je heeft opgeleverd BT, in ieder geval heb je het niet voor niets gedaan, want alles werkt nu weer naar behoren.

groeten, Fenzo.

 
Bedankt voor de melding.

Het Nitwit heten was zeer zeker een boardsoft probleem, dat schreef ik ook al, heeft met de cache te maken, maar niet die op jouw pc, maar de caching van de boardsoftware.

Tja, dat van die datum begrijp ik dan niet, heb ik hier geen last van gehad, maar als het probleem nu dus voorbij is en alles weer goed werkt zonder dat je iets hebt hoeven veranderen en anderen ook geen last hebben, vind ik het prima, laat ik het zo staan.

Het werk... tja... heb je toch altijd en ik heb er wel plezier aan, alleen nu niet omdat ik een aantal hacks had toegepast en dat is wel veel werk en dat moet bijna allemaal opnieuw...

Bedankt in elk geval dat je laat weten dat het weer in orde is nu, en je weet het, komt men iets tegen.... ik hoor het graag.

 
settings van IE http achter proxy heeft niets te maken met de software van het board !

Je zal zien wanneer je hem terug de-activeerd dat op bepaalde sites hij eveneens de html gaat downloaden.

Ik werk hier met 5.5 en heb dit probleem niet met satellitefun.

 
Ik maak gebruik van IE 5.50 NL, en inderdaad, toen ik een poosje terug die tip las van BT over de instelling van http, was ik gelijk van het "download" probleem af op dit board en ook op een van de poolse, want ook hier had ik al enige tijd dat zelfde verhaal (dacht dat dat zo hoorde), na instellen in mijn browser heb ik op dat pools board ook weer toegang.

en BT keep up the good work.

 
@ Fenzo,

Geloof het of niet, maar ik krijg hier 'welcome back FENZO' Ik heb toch geen tweelingsbroer waarvan ik niets afweet?(hihi)

cu

Nitwit

 
Nondeju... naja, dan maar het board helemaal terug naar af, stuk hogere serverload, weer iets langzamer, maar het schijnt niet anders te kunnen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan