auto-update

L

Lucas Lubbers

Ik heb een officiële canalpluskaart en een officiële ORF-kaart. Op het eind van een periode, bijvoorbeeld een maand, voeren de providers nieuwe sleutels in. Als zo'n kaart in de receiver zit, is er natuurlijk niets aan de hand. De kaart kan zelf de nieuwe sleutels uitrekenen. Maar als de officiële kaart er een hele tjd niet meer in heeft gezeten en ik na een tijd ORf wil kijken via deze kaart, kan hem er dan gewoon insteken en wachten totdat de kaart geupdated wordt. Of is het zo dat de kaart dan verlopen is. Met andere woorden: moet de kaart in de receiver zitten als aan het begin van een nieuwe periode de sleutels veranderd worden?

Of worden de nieuwe sleutels elke dag ingevoerd?

Ik hoop dat iemand dit warrige verhaal snapt en mij hierop een antwoord kan geven.

grts, lulu

 
volgens mij is dat alleen met seca kaarten zo, met irdeto heb je daar geen last van ook worden de keys bij orf niet vaak gewisselt

groeten blokker

 
ff naar dit algemene forum gebracht. Het was zeker niet specifiek Humax.

 
Hmmzz.. eerder een beginnersvraag dus dump ik hem daar even.

Beste Lucas.

Zolang je een abonnement hebt maakt dat niet uit, updates worden de hele maand door uitgezonden, mocht je kaart dus zijn uitgevallen omdat je bijv een maand of 2 deze niet in de ontvanger gehad hebt, kun je die in de ontvanger stoppen en wordt hij automatisch weer geupdate.

Geldt ook voor ORF als ze al van sleutel wisselen.

Maar nogmaals.... zolang het abonnement loopt.

Over illegaal sleutels kunnen we hier geen informatie geven.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan