Jump to content
Sign in to follow this  
Guest Matrix

Philips GSM genie NCK-CODE ????

Recommended Posts

Guest Matrix

Ik ben even aan het spelen geweest met een oude Philips Genie, die was geschikt voor KPN. Nu wilde ik er een Libertel kaartje indoen, echter snapte ik niet wat de NCK code was waarom hij vroeg, ik dacht eerst dat dat de netwerk code was.

Na dat ik deze 2x fout had ingetypt, geeft het toestel alleen nog maar aan: "Bel klantenservice"

verder doet hij niets meer.

weet iemand wat ik verder moet doen? is er ergens een geheime code die je in kan typen? of hoe moet het anders?

alvast bedankt voor de reacties,

Matrix

Guest flup

Ik zou eens proberen te kijken op: http://www.mobile.box.sk

Daar staat meestal wel info voor elk type GSM, mischien dat daar bij staat wat die NCK code is..

Laterzz,

Flup jr

Black Tiger

De NCK code is de Philips benaming voor unlock code.

Met andere woorden je toestel heeft een simlock en je kunt op zoek gaan naar een manier om hem te unlocken.

Overigens als je het toestel een jaar in bezit hebt moet KPN je gratis de NCK code verstrekken.

Greetings, Black Tiger

Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.