8535 compatible?

sjonnie5

Addicted Member
Special Friend
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
671
Waarderingsscore
1
Punten
18
Ik heb een kaartje mee laten nemen door iemand, ik had besteld een funkaart met smd.

Nu heb ik gekregen een 8535 met een 24c64.

Is deze compatible met de 8515, of heb ik huier spec. files voor nodig, en zo ja, zijn die er ook.

Programeren kan ik 'm nog niet, omdat ik nog op de print van de vp20 zit te wachten, zodat ik mijn vp2 kan ombouwen.

 
Is gewoon hetzelfde als een 8515 ,als je funprog gebruikt om te proggen heb je een probleem ,die herkent de chip id niet.

Is verder met cardwriter uitstekend te proggen.

 
da's mooi.

Angezien ik nieuw ben met deze speeltjes, moet ik als ik de keys veranderd heb net als een pic ook iedere keer de atmel beschrijven, of hoeft alleen de eprom maar.

Ik heb ook ooit eens een schema gehad voor een hele simpele atmel progger.

Weet iemand waar ik dit kan vinden zodat ik toch effe kan klungelen, tot mijn vp20 klaar is?

 
alleen de eprom maar en er zijn zat leuke editors diehet kaartje kunnen lezen en schrijfen

 
oke, zo ver was ik al, maar ik bedoel eigenlijk de hardware.

 
als het dan alleen om de eprom gaat heb je aan een phoenix genoeg misschien ook wel andere typen maar daar ben ik niet mee bekend met phoenix lukt prima

 
Tja , en als je genoeg info hebt hoef je de kaart maar eenmaal te proggen, de rest gaat dan vanzelf.

 
Tech,

Kun jij mij vertellen, wat "genoeg info" is?

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan