castle wolfstein

E

espagnol60

Hoi

Sorry jongens dit is een speciale request weet iemand een site waar ik de full version kan vinden van Castle Wolfstein??

misschien moest deze in de bedelstaf???

in iedergeval bedankt aan diegene die me de site kan bezorgen

Espagnol60@hotmail.com

Thanks y saludos

 
Tja is eigenlijk wel een beetje een warez request, maar ik zou kazaa (http://www.kazaa.com) downloaden, en hier op zoeken, ik dacht dat hier de volledige versie op stond. Ik vondt het spel zelf niet echt leuk maar grafisch wel zeer goed.

 
Ik zou KaZaa alleen in uiterste nood gebruiken.

Ooit wel eens gehoort van SpyWare?

 
Een link? waarnaar?

Ik bedoel hiermee te zeggen dat KaZaa spyware bevat, dat wil zeggen dat , zoals de naam het al zegt, er een klein stukje software in het programma gebakken zit wat jouw internet handelingen kan traceren.

Pas dus goed op met dit soort dingen.

 
hoi

sorry zover was ik niet mee, dan kan ik daar beter wegblijven.

bedankt voor de info.

cya

 
Misschien een tip voor iedereen die op zoek is naar warez:

Ga in MIRC naar #warez op irc server 'irc.fdf.net' (6667) en download hier de ftp lijst door '!list' te typen.

Greetz

Ruff Rider

 
Edonkey heeft evengoed spyware er in zitten.

Je kunt best Edonkey of Kazaa of een van die dingen installeren en je dan die iso downen en daarna het programma weer de-installeren.

Daarna even die spyware finder er overheen jagen en klaar is kees.

 
ik weet weinig van spyware, maar ik heb ergens ook gehoord dat Windows XP er een heeft.

wie kan me vertellen of dit waar is en waar kan ik zo'n spyware finder vinden.

 
Nou meneer Sat4me2, ik hoop dat je een goede virusscanner hebt omdat die site vol met "JSeekers" zit.

Het is in elk geval een perfecte site om je virusscanner te testen!

Mooie site, alleen niet te vertrouwen!

Alleen de melding "betreden op eigen risico" ontbreekt nog. :)

 
Als je op zoek bent naar software zonder daarvoor te willen betalen kom je meestal terecht op warez sites die vol zitten met reclame, pop-up's en virussen e.d. Inderdaad moet je je virusscanner hebben geinstalleerd en je waarschuwing is dus zeer terecht! Ik heb in iedergeval nog geen problemen gehad en wel leuke software binnen gehaald, maar wees dus op je hoede.

Groeten Sat4me2.

 
Winmx is wel leuk alleen het werkt vaak traag en de verbinding knal er echt vaak uit.

 
En wat dachten we van naar Bart Smit gaan en hem gewoon kopen :biggrin:

Met een heel klein beetje moeite is ie zeker te vinden, irc channels

nieuwsgroepen, Top Sites :)

 
Mail mij maar ff dan zal ik je een copie van de full versie sturen

 
Hoi

@Smurf de mail met de info is onderweg :biggrin:

Alvast bedankt voor de hulp

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan