Nieuw tekoop forum? Wat vinden jullie ervan?

Wil je een tekoop aangeboden/gevraagd forum voor andere spulletjes erbij?

  • A, dat lijkt me handig.

    Stemmen: 11 84,6%
  • EE, dat zou ik niet op prijs stellen

    Stemmen: 2 15,4%

  • Totaal aantal stemmers
    13
Status
Niet open voor verdere reacties.

Black Tiger

Addicted Member
Administrator
Moderator
Lid sinds
8 feb 2001
Berichten
34.773
Waarderingsscore
998
Punten
113
Leeftijd
60
Locatie
State Penitentiary
Breng nu je stem uit, gebruikers mogen meebeslissen, zo democratisch zijn we hier.

Het zit als volgt. We hebben een analoog ontvanger forum, maar analoog schijnt toch weinig interesse te hebben als we zien wanneer we dit forum hebben aangemaakt op verzoek van een paar gebruikers, en het aantal posts wat er na die tijd nu in staan. Dit zeer weinige aantal posts kan dan ook wel in bijv. het beginnersforum geplaats worden.

Maar in plaats van weghalen, kunnen we dit forum wel vervangen door een ander tekoop forum (dus nog eentje erbij).

Dit forum is dan voor andere tweedehands artikelen die men kwijt wil, liefst natuurlijk op het gebied van elektronica, maar het kunnen ook andere dingen zijn. Al wat men wil, uiteraard liefst geen nieuwe spullen en tegen redelijke prijzen. Hierin mag dus GEEN satellietspul verkocht worden want daar is het originele tekoop forum voor.

Vind jij als gebruiker dat zo'n forum (dus voor andere spulletjes) er moet of mag komen bijvoorbeeld omdat het bijv. handig is een paar dingen op 1 plaats bij elkaar te hebben stem dan op JA.

Vind jij als gebruiker dat dit absoluut hier niet past en je er ook geen behoefte aan hebt, stem dan op NEE.

Deze poll blijft 1 week staan, daarmee hebben dan de meest regelmatige bezoekers een kans gehad om te stemmen en dat is ook de bedoeling.

 
@ bt,ik mag aannemen dat als je een van de mogelijkheden gekozen hebt je op vote moet klikken,maar ik krijg dan de melding:The action you have attempted could not be performed as your session appears to be invalid. Click the below link to attempt this action again with a new session.

Doe ik wat fout of ligt het bij jullie?

 
Hmmz... als de boardsoft een session melding geeft, dan betekent dit dus dat het niet voor gebruikers verboden is maar waarschijnlijk iets met cookies te maken heeft.

Wat je kunt proberen is om eens echt uit te loggen door de "logout" funktie te gebruiken.

Daarna opnieuw inloggen en dan eens proberen te voten, dat zou moeten lukken.

Voor de zekerheid zal ik zelf ook even stemmen om te zien of het werkt, zoja, dan zal er dus een stem te zien zijn.:)

 
Is gelukt, er blijken toch al best wat mensen op gestemd te hebben, dus het lijkt me toch inderdaad een probleem bij jou, probeer bovenstaand advies eens.

 
Cookies ingeschakeld,uit en weer ingelogd,firewall uitgeschakeld maar geen van deze veranderingen geeft verbetering.

Ik geef het op dan maar geen stem uitbrengen.

Of heb je misschien nogiets dat ik over het hoofd heb gezien?

 
Tja, banner-werende software misschien? Als je die hebt dan uitschakelen. De cookies moeten in elk geval aan staan.

Welke browser gebruik je? Probeer anders eens een andere. Aangezien ik nog geen probleem meldingen van anderen heb is het moeilijk om een oorzaak te zoeken temeer daar je wel van de rest van het board gewoon gebruik kan maken.

Ik zou het zo vlug ook niet meer weten.

 
Poll is gesloten na 7 dagen. 96+16=112 gebruikers die gestemd hebben.

Vergeleken met het aantal gebruikers van het board zijn er dus heel weinig regelmatige gebruikers want er is 1 week de tijd geweest.

Van de andere kant komt het wel neer op mijn verwachtigen dat er zo'n 100-150 vaste gebruikers zijn en ook mijn eerdere uitspraken, liever 100 echte hobbyisten dan 1000 vrijschakelaars.:)

Maar dat heeft hier weinig mee te maken. Het besluit is door jullie zelf genomen, iedereen heeft de kans gehad om mee te stemmen een week lang en er is besloten met 96 stemmen voor en 16 tegen dat er nog een alternatief forum komt.

Het analoge forum verdwijnt dan omdat hier geen c.q. onvoldoende interesse voor is gebleken.

 
Status
Niet open voor verdere reacties.



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan