Stream interactief (niet) op Humax

A

appie39

Vanavond geprobeerd naar voetbal te kijken op Stream.Heb helaas naar Premiere moeten kijken omdat ik het op Stream niet voor elkaar kreeg.

Stream zend (vaker) wedstrijden interactief uit,zodat je zelf kunt bepalen vanuit welke camerapositie je kijkt.(duw op "OK" of "ESC",enz )

Volgens mij zitten al deze "camera's" op één kanaal,en daardoor kun je "niets" zien.

Is hier d.m.v. "rotzooien" met settings iets aan te doen?

Ik gebruik alleen de Pet123 settings,en daar staan ze niet in,daarom denk ik dat 't met de Humax 5400 niet mogelijk,of vergis ik me ?

Alvast bedankt,

Appie

 
Het moet volgens mij wel kunnen om de kanalen apart op te slaan met de Humax. Als het een vergelijkbare uitzending is als het BigBrother pakket van stream een aantal maanden geleden, dan is het een kwestie van het zoeken naar de juiste PID-settings. Dit is het makkelijkste met een Nokia 9500 uit te zoeken, en dan die waardes overnemen in de Humax. Bij BigBrother vond de Humax maar 1 kanaal, en na de juiste Pids in te geven hadden we op dezelfde frequentie 5 verschillende kanalen. Natuurlijk kun je niet interactief zappen, maar wel alle kanalen bekijken.

Ik interesseer me niet zo voor voetbal en weet dus ook niet wanner ik dan moet gaan zoeken, dat kun je me misschien een doorgeven. Ook kun je eens zoeken in de DVB2000 settings van Robke die op mijn site staan, die is wel gek van voetbal. En als het gelukt is mail je aub de humax-lijst maar eens door. Dan kunnen we onze Humax settings hier ook voor aanpassen.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan