Nieuwe Humax firmware 1.05

M

marciemarc

Er is nu nieuwe originele firmware uit voor de Humax5400:

Additional Function orFixed Problem:

- Hangup on TPS Package with external CAM

- Hangup on key operation of RCU

- Modified the TurkSat 1C Tp info.

- Lipsync problem at some channels.

Voor alle bekende loaders te vinden op http://www.humaxdigital.com

 
Werkt niet goed.

Hij zegt onmiddellijk bij het opstarten "Invalid Card"

en Discovery en zo gaat niet open.

ben terug gegaan naar de PH version en die werkt echt perfect.

 
Wat dacht je? Dat de originele firmware nu ook meteen Allcam zou zijn? Bedenk nog een keer, dat je Humax 5400 een Irdeto decoder aan boord heeft, en dus met originele software alleen werkt met een Irdeto kaart (bijvoorbeeld de Multichoice ACS1.2 kaart, en dus ook geen PW met deze kaart want dat is Betacrypt). Nu alleen nog hopen en afwachten op de PH allcam op basis van deze nieuwe 1.05...

 
Nieuwe patch van PH is er al voor de 1.05 firmware.Zelfs met NL-menu !! Hij heet 2002 D .

Ga `m van de week eens proberen.

Groetjes,

Appie

 
Tsjonge wat een onzin!

Hoe kan PH nu een patch maken op software die nog niet eens uit is? Bovendien maakt PH geen NL menu, dat zijn de versies die door Nederlandse gebruikers aangepast werden.

De 2002D is gewoon op basis van 1.03.06 gemaakt en die was er al 2 weken geleden.

De 1.05 is pas vanaf gisteren te downloaden op de officiële Humax site.

 
Ik heb 'm meteen even door de HDFtool gehaald. Ik heb alleen gekeken naar de HIC10500-00.HDF.

Als ik 'm vergelijk met de HIC10302-00.HDF dan is de loader (file hdfbin-0-000000.raw) gelukkig niet veranderd. Ook in de file waar alle tekst in staat (hdfbin-3-010000.raw) is maar een klein beetje veranderd. Zo op het eerste gezicht lijkt me dat er Grieks is toegevoegd (kan iemand dit bevestigen?).

De firmware (hdfbin-1-000000.raw) ziet er weer heel anders uit, maar ik heb natuurlijk alleen maar met een teksteditor kunnen kijken.

Destijds was de verandering van HIC10110 naar HIC10300 ook een compleet nieuw gecompileerde Firmware, en het kostte ook meneer Hemp nogal wat moeite om z'n patchje weer van de juiste opcodes te voorzien :biggrin:

Ik kan me voorstellen dat de "2002D" het laatste Humax-project is geweest voor PH. Maar even de duitse boards blijven volgen.

Al met al kan het geen gevaar om 'm eens uit te proberen, maar voor het "kijkplezier" zal iedereen bij de "2002D" blijven denk ik zo.

Groetjes,

:cool:

 
@ marciemarc,

Inderdaad, ik had de info niet goed gelezen.

Groetjes,

Appie

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan