scsi met 9500

D

dirk

hallo,

Ik heb een adaptec 2940UW kaart en wil deze aansluiten op de 9500.

Kan iemand mijn vertellen hoe dit in zijn werk gaat??

(ik ben al bezig geweest maar krijg het niet voorelkaar)

 
Wat gaat er mis? kabel ertussen terminatie instellen en id en dan eerst nokia opstarten dan pc. Dan moet je bij de scsi bios al zien dat hij een nokia aan zijn kabeltje heeft.

 
Wat is terminatie ??

en woor kan ik dat instellen?

En bedoel je dat ik eerst de nokia er aan moet hebben en dan pas de pc mag opstarten,of mag de pc wel aan zijn maar moet

de nokia eerst aangesloten zijn en dan het PROGRAMMA.

groeten Dirk

 
Bij jouw scsi kaart kun je de terminatie instellen in de scsi bios, daar kun je in komen door ctrl-a te doe als deze tijdens het opstarten te zien is.

En ik bedoel eerst nokia aan zetten en dan de pc aanzetten (dus niet het programma maar de hele pc) het kan wel anders maar dan moet je de scsi bus reinitten enzo dus je kunt het in de test fase beter even op bovenstaande volgorde doen.

 
De nokia hoeft er niet persee aan te hangen tijdens het booten.

Als je bij ingeschakelde pc de nok eraan hangt moet je even in apparaat beheer op vernieuwen klikken en wordt de nok vanzelf gedetecteerd.

Inderdaad is het wel belangrijk om de termination goed in te stellen in de bios van je scci kaart zoals al eerder aangegeven werd.

Als je dan grabber opstart zie je als het goed is dat de nokia is gedetecteerd en zie je hem in het grabber scherm staan.

De nokia laat zich zien als : Nokia Rulez.

By the way, ik gebruik dezelfde kaart als jij :)

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan