Jump to content
Sign in to follow this  
Guest raoul1980

SECA CODES , Hoe verander ik die dat ik die attack niet meer krijg?

Recommended Posts

Guest raoul1980

Hoi,

Ik heb seca codes die het effe doen....(funcard asscom)

Wat moet ik veranderen bij die codes(sleutels) om die attack niet meer te krijgen ?

Grtz

RJL

Guest alexje

loggen om uit te zoeken hoe de atack in elkaar zit, en dan de software voor de atmel herschrijven zodat ie de goede antwoorden naar je tuner geeft.

je moet dus met atmels om kunnen gaan :) :)

of als ie AU is key 01 eruit halen

suc6

Dr.Z

vreemde termen, ik begrijp er niets van ;)

"Al het goede in het leven is illegaal,immoreel of dikmakend"

Tech

Of als je erg veel last van hebt een originele kaart nemen en ff naar c+ bellen voor een abo :)

Nee ga maar loggen en soms is op simpele manier op te lossen getuige de uitval van begin deze week in sommige philipsen, dat was ook redelijk eenvoudig weer aan de praat te krijgen.

Aan de rand van de afgrond is een stap voorwaarts niet altijd vooruitgang

Black Tiger

En daarmee besluiten we de informatie, anders vervallen we in de illegaliteit, dit board is namelijk niet opgezet om vrijschakelinformatie te geven, en het is typisch dus geen ontvanger vraag wat je hebt (waar dit forum dus voor is) maar een key/smartcard vraag.:)

Greetings, Black Tiger

Guest
This topic is now closed to further replies.
Sign in to follow this  

• Hosting Fun

• Create New...

Important Information

By clicking the accept button you specifically agree to our Terms of Use and Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue. If you don't agree, please leave this site.