mogelijkheden philips?

S

snowblow

Hallo,

Ik heb voor mijn pa met succes software versie 8 in zijn secabox gezet. Ik zie wel via menu 4.1 dat je kunt kiezen uit seca/irdeto etc., maar kan iemand mij misschien uitleggen wat nu alle mogelijkheden zijn geworden, want dat is mij nog steeds niet allemaal duidelijk. Klopt het dat ik dus nu premiere zou kunnen ontvangen en moet ik daar dan speciale philips hex files voor hebben? Loop ff vast op dit punt en al 2 maal bleef de kast hangen. wanneer ik de stroom eraf haalde en weer aanzette daarna, waren opeens al mijn zenders verdwenen??

Alvast bedankt voor de moeite.

 
Wat zijn de extra mogelijkheden van Versie 7?

- 2000 kanalen scannen (alleen DSX6072)

- 999 kanalen opslaan

- All PPV

- All Cam

- e-toets op alle zenders werkend

- EPG op alle paketten die het mediaguard systeem gebruiken

- Free-to-air kanalen zonder kaart

- Volume in beeld met balkje

- Volume met cijfer op display

- + toets geeft meer informatie over het betreffende kanaal

Wat zijn de extra mogelijkheden van Versie 8?

- De a-toets geeft nu ook programma info voor de kanalen die geen MHW ondersteunen, zoals bijvoorbeeld alle Duitse kanalen. Uitschakelen van deze info via de INFO-toets.

- Kleine bug opgelost voor de volumebalk bij favoriete kanalen

- Betere All Cam ondersteuning...

Het is illegaal om zonder te abonnement naar betaalzenders te kijken. Als je een abonnement hebt op Premiere, kun je eventueel zonder risico's met een funkaart naar Premiere kijken op de Philips, daar is het allcam systeem voor bedacht.

Zorg ervoor dat de eeprom van de ontvanger aangepast is met een NO_EPG eprom. Hierdoor ben je van de hangende software af. De NO_EPG eeprom zorgt er tevens voor dat je geen 'storingen' van buitenaf meer binnenkrijgt.

 



Hosting Fun

Advertenties

Terug
Bovenaan Onderaan